▸ hey look, I'm smiling again ! :) ... ♬
Sunday, November 27, 2011
♥ posted at: @4:45 PM


hello peeps ! Selamat menyambut awal muharram 1433 hijrah semua ! :) semoga di tahun yang baru ini, aku , kau dan kau dan kau dan kau *just cakap semua orang la zaty. -,-" hee.* dapat menjadi manusia I means Orang yang bukan sahaja berotak malah berakal yang lebih baik.

well, hari-hari aku sekarang lebih baik. kelas-kelas sem 2 dah seminggu pun bermula. ohh yeahh sem 2 nie kelas aku tak ambil KO-K lagi. ganti dengan kelas Dinamika dan kelas Agama. erk. kena jadi ustazah lah lepas nie. hari tu masa kelas first, aku try la pakai tudung yang lebih labuh sikit. budak-budak nie terus kata aku munafiq. pehhhhh siod tol. ahaha. yela , saya tak sealim budak tu kan? pakai jubah, tudung labuh segala bagai. *wink! wink!


about him? well, nothing more lah kottt. I'm walking past him. I'm over it. I'm DONE ! cukup tu cukup lah.

aku dengan dia macam orang asing dalam permulaan minggu pertama sem 2 nie. but still, kteorg sama kelas. and a very unfortunately semua kerja-kerja group aku involve kan dia. durhhh. -,-" oke, mula-mula tu susah jugak lah kan nak bercakap dengan dia. rasa sangat-sangat asing dan kekok. sampaikan aku nangis. yeah, aku nangis dalam kuliah. padahal aku pun tak tahu reason sebenar aku nangis. zaty.. zaty.. lemah tol hati hang tu kan? yela, saya kan tak de sesiapa untuk tolong kuatkan hati saya macam orang tu kannn. ahaha.

kelakar doe bila fikir balik. macam mana kau boleh jadi orang asing dalam hidup orang yang pernah rapat gila-gila dengan kau. siyes kelakar. well, budak-budak lain cakap "let by gone be by gone". beb, lu duduk dulu kat tempat gua baru lu tau sakit macam mana yang gua rasa.

tapi.. lepas aku fikir-fikirkan balik, why not kan? so, aku tutup buku lama. aku buka buku baru. aku bercakap semula dengan dia dengan "Hai, nama aku zaty. Kau?" ehehe. tak de lah macam tu. tapi lebih kurang la. aku dan dia jadi hanya dan hanya classmate yang akan berjumpa, bercakap atas sebab urusan kelas sahaja. note that Nana. I know you read my blog rite. haha.

you know what, aku pun baca juga blog minah tu. *you called me perempuan, so I call you as minah. fair kan?" thankz to your entry about your 'engagement' with him, aku sekarang lebih kenal manusia bernama Amar tu. dia emmm sama je dengan lelaki lain. tahu bercakap tapi tak tahu erti jujur. cakap dengan aku lain, cakap dengan kau lain pula. no offends k. U put all the blames on me. but fikir la, tepuk sebelah tangan tak kan berbunyi kan? aku pernah kata dia lelaki terakhir aku percaya, I'm really meant it. hati aku dah cukup terluka. kepercayaan aku dah habis. takde sesiapa pun boleh ganti dia. even diri dia sendiri yang sekarang nie pun tak layak.

oke oke enough about him and that the most happiest girl bla bla bla. sooo bored ! aku gembira sangat sekarang sebab aku ada ramai lagi kawan-kawan yang sentiasa support aku. my roommates, aku nak rapat dengan dyeorg balik. aku akan study  dalam bilik je lepas nie. Kinah, konpom ko bersyukur kannnn? ahaha. aha, semalam aku keluar dengan kak Ros. and we've fun! pssttt! Twilight : Breaking Dawn tersangat lah besttt. ^^

and to Anis and my other friends, thanks for the words, hugs, swept my tears, make me laugh again. thank you soo much.

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011