▸ the last day of 2011. ... ♬
Saturday, December 31, 2011
♥ posted at: @5:37 PM



hee. hari nie last day untuk tahun 2011 kannnnn? so here's the story of today.

ATM kolej nie memang ngekkk and rosak. aku pulak dah pokai gile-gile-gile nie. so, aku decide nak keluar gie pekan jap nak keluarkan duit plus beli barang siket. ehem. keluar dengan Upin la kan. hee. mula-mula plan nak keluar dengan yaya sekali but dia cancel pulak. so, it's mean a date of me with Upin. ngee~

firstly, gie atm maybank. durhhh~ kalau tak keluarkan duit dulu, camne nak beli barang? hee. then, kiteorang gie KFC. coz perut dah berbunyi-bunyi. duduk dalam tu je dah sejam lebih kottt. padahal makannya sekejap je pun. duduk berborak jep lebih. hehe. bila aku dengan dia berdua kan, aku tak terasa bosan langsung and aku tak terasa langsung masa tu berlalu. :) I just sit with him and do nothing but it is means everything to me.



then, kiteorang jalan-jalan kat pekan tu. actually tu baru first time aku explore pekan Masjid Tanah secara sendiri. even dah habis satu sem pun belajar kat sini. hehe. panas gila kot tadi. plus kiteorang jalan kaki. tapi3.. bila aku ada dia, aku tak kesah pun tu semua. aku happy syg.

aha, kiteorang ada beli nombor phone yang baru. nombor yang dekat-dekat sama. hee. tak tau la bila nak pakai. aku sayang nombor nie. tapi skrg dah prob pulak. hmmm. ntah lah.


beli air kelapa sama-sama. jalan-jalan kat pekan. semua tu benda simple. tapi tu semua la yang buatkan aku tersenyum sekarang. thankz Amar Aizat bin Rozali. aku harap kekal la rasa bahagia ni. aminnnnnnn.

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011