▸ my New Year was AWESOME !^^ ... ♬
Saturday, January 7, 2012
♥ posted at: @8:50 PM


heee. entry tahun baru yang lewat 7 hari. tak kesahh lah kannn. SELAMAT TAHUN BARU ! ! ! :) semoga tahun baru nie kita dapat jadi insan yang lebih baik. Aminnnnn.

well, tahun baru aku, aku sambut nan budak-budak mohsya sengetttt tu plus my hubby syg lah kannn. hee.










masa : 10.00 am
tempat : A Famosa Woterworld.

hee. kat waterworld nie tak banyak amek picture. yela, dah sume basah-basah mandi an sape pulak nak pegang cam take picture. seriously, memang best gilerrrrrr. sume gelongsor-gelongsor yang adventure tu aku try. even takut siket la kan. but sebabkan dia ada, aku try jugakkk. haha. giler syokkk. tapi budak-budak nie bising sebab aku banyak menjerit. haha. wekkkk. suke hati eden laa. :P



dah puas mandi, gie beli souvenir. hee. aku beli patung tu. aku namakan Amar Jr. :) Upin lak beli keychain hfon couple. comelllllll sangatttt. 



masa : 10.45 pm.
tempat : McD Mahkota Parade

01 Januari 2012, aku sah jadi gf Amar Aizat bin Rozali. nie gambar saat dia propose aku. simple je kan. xperlu ada cincin or bunga ros segala bagai. cuma perlu ada diri dia, suara dia, kata-kata dia, pandangan mata dia dan senyuman dia. I love him soo damn much. :)


masa : 01.00 am.
tempat : MBMB

after midnite plan nak gie Jonker Walk. but tutup pulekkkkk. ngekk. tol. so, lepak MBMB sudaaa. pastu gie McD depan tu jeppp. dalam pukul 3 gerak cari surau nak tidoo. but again, semua nak lock jeppp. -,-" last choice, tido dalam kereta kat taman perumahan. hee. saya seronok. awak ada. :)


masa : 7.45 am.
tempat : Pantai Putri.

Selamat pagi sayang. hee. lepas subuh, terus gerak gie pantai. konon nak tengok sunrise la kan. tapi dah lambat macam tu memang tak lerrrrr. tapi xpe. sebab aku dah ada my sunshine kat sebelah. hee.




masa : 9.00 am
tempat : padang Dataran Pahlawan

percayalah nie semua muka tak mandiiiiiiiii. haha. shuhhhhh. pagi-pagi lagi dah melepak lagi kat DP. sangat seronok kot. time nie lepak, borak jeppp. main lompat-lompat lagi. haha. 




masa : 11.00 am
tempat : Dataran Pahlawan

hee. nampak tak baju pink yang ala-ala boria comeyyyy tuuuu. kiteorang beli baju yang sama kat Brands Outlet. suke giler arhhhh. masa nak test baju kat BO tu, org lain semua dah pelik tengok ragam kiteorg. hehe. mane tak nye, kecoh gilerr pastu masuk satu bilik ramai-ramai. hee. XD


masa : 3.00pm
tempat : bowling kat MP

last aktiviti ! main bowling laaaa. hee. aku kalah 3 mata nan my hubby.... huwaaaaa. dia main ngelat tak aci. wekkkkk.! hehe. happening kot time nie. dengan Yaya yang terbaling bola bowling tu ke belakang laa. heheh.

oke, dah3. aku dah penat bercerita. yang penting, point aku, tahun baru aku kali nie yang paling-paling-paling bestttttt. banyak benda jadi. and, officially, tarikh 01Jan2011, aku jadi gf Upin. :))

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011