▸ Biology Exhibition'12 ... ♬
Saturday, March 10, 2012
♥ posted at: @2:38 PM


fiuhhhhhh! lega Biology Week dah habissss. >,<"

kelas aku masuk pertandingan Biology Exhibition sebagai wakil kuliah. seriously, sepanjang nak buat preparation macam-macam dugaan datang. budak-budak kelas tak bagi kerjasama *tak semua la*. masalah budget tak cukup. aku nan hubby gado. plus aku gado ngan Ari lagi. haih. penat gilerrrr. tak sabar nak habis. and now, dah end pun.

tadi pagi masa datang Dewan Utama, kitaorang setkan tempat masing-masing. bila aku tengok set kelas-kelas lain, seriously, aku macam "OMG! gila gempak doeeeeee!" kelas aku punya simple gila kotttt kalau nak dibandingkan dengan dyeorg. yela, kerja last minute kannn. hee.

tapi alhamdulillah. presenter kiteorang gempak-gempak. so bole la cover mane-mane model yang nmpk simple tuu. :)

dan hasilnya yang tak disangka-sangka,


seeeeeeeeeee simple-simple pun bole menang tempat ke-3 tauuuu. cuba kalau kteorg buat betul-betul? hehehe XD

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011