▸ I'm waiting for our own dinner dear.^^ ... ♬
Monday, March 12, 2012
♥ posted at: @5:33 PM


Assalamualaikum! heee. mimpi ape pulak aku nie bagi salam tetibe.

well, semalam aku, ngan member-member join Dinner Dinamika yang bernama "Gala Kemilau Lazuardi". haaa. grand kan dinner makkkk. awwww! tapi tapi tapi dinner aku tu buat kat Hotel Seri Malaysia jepp. so, xde la grand sangat kannn. huihuihuih.

tema dinner tu smart kasual je. tapi aku tengok ade yang pakai dress macam nak gie clubbing lah pulekkkkk. *amboi mulut hang zaty... Upssss! hee. terlepasss* aku xde la nak pakai baju grand mane punn. takat baju kurung moden tu boleh lahhh nak oiii. tapi yang paling penting aku dengan hubby sedondon warna pink haaa.XD


dye pink cair, aku pink mencapubb tu haaa.
memantullll! XD
make up didandan khas oleh kak Ros a.k.a rommate aku~ 
thankz kak Ros! :)


with my YAYA!!!!
heee. dye pon telah di make up kan oleh kak Rosss.
sorry gambar tak berkualiti coz guna cam depan.


haaa nie laaa MC lelaki kiteorang.
Mohd Noor Shafiq bin Noor Azman.
dah lah menang jejaka segakk.
uweekkkkkkk! 
heheh. =p

dinner untuk sem nie tak berapa meriah lahhh. tak ramai nak pergi. kelas aku just 6 ekor je yang nak pergi. tu pun semuanya member-member rapat aku jepp. ade kelas lain tu pulak sorang pun tak mau pergi. hatoiiii. then, persembahan-persembahan tu sume xde. *haih. ikutkan hati nak je aku gie karok kat sini. HAHA* but, makanan ala bufet tu memang puas la aku melantakkk kannn. sedap pulak tuuu. heheh.


ahhhh tak kesah lah majlis tu meriah ke tak. janji aku kenyang and aku ngan hubby happy jepppp. hee. aku ngan dye ade satu event 'persendirian' time dinner tuuu. tetibe dye sarungkan cincin kat jari aku. *eleee da agak da pun sebenarnya. wekkk!* cincin couple lahh kannn. xoxoxoxoxoxoxo! I love you dear!

p/s : dear, even awak x menang jejaka segak untuk majlis nie, bagi saya, awak tetap yang paling segak and hensemmmm antara semua yang lain. thankz for a lovely ring and lovely day <3

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011