▸ When I miss you, I'll look at the sea. Because it reminds me of you a lots. ... ♬
Sunday, March 25, 2012
♥ posted at: @3:04 PM


weee~ hari nie aku, Amar syg n Yaya lepak kat Pengkalan Balak. XD yuppp just kteorg 3 orang jeppp. coz lagi sikit orang lagi senang nak gerak ann. xbanyak ragam. ehem! :P  pukul 8 pagi kteorang dah terpacak kat situ. bentang-bentang tikar, terus sarap laaa kannn. lapar meyhhh. aku buat resepi baru, makan roti inti keropok potato. haha. U should try it. trust me, it's a 'thumbs up!' :))

lepas dah kenyang, it's play timeeee! maen air lah kan. tak sah kalau gie pantai tapi x basah. hehe. dan dalam basah air tu memang xsah kalau xmain pasir sekali kannnn. haha. perangai kteorang lagi mengalahkan budak-budak kecik kat situ tauuu. lalala~


tolong katakan aku dah kurus. plisssssssss.
*muka mintak penampauuu*



hubby tercinta <3


gambar tuan blog kena la banyak siketttt.
haha


amekkk kauu Yaya sygsss
ade bauu perfume natural dari aku kann.
hahaha XD


hahah
berangan nak terbang lettewwww 
wekkk


:)


^^,

then lepas lunch, kiteorg pun gerak balek KMM. seriously, bila dah habis matrik nie, aku akan rindu saat-saat nie.terutama saat kteorg berjoget-joget tadi. segala macam tarian ada. hahahah. kambenggggg toll. XD



◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011