▸ I'll always remember the days here, in KMM :) ... ♬
Monday, March 19, 2012
♥ posted at: @12:15 AM


well, hello there.


hari nie dah masuk 19 march 2012. kepada cik Adilla binti Adnan, selamat hari lahir yang ke 19. dah 19tahunsehari ko hidup kan? semoga panjang umur syg. semoga segala impian ko dapat di capai. semoga persahabatan kita berkekalan, sempat aku tengok ko kawen, beranak, bercucu. nanti dah tua pun, kita buat double date k. romantikkkkk. hee. insyaAllah. :)

hmm. tinggal sebulan je aku study kat KMM nie. hampir setahun dah aku kenal ngan warga KMM, terutamanya budak2 kelas S12P4, teristimewanya Nadiah Sahmat, Muhd noor Shafiq Azman, Muhd Arina Aizuddin dan Muhd Syafiq Shaharom dan yang tercintanya, Amar Aizat bin Rozali. ya Allah, aku bersyukur aku sempat berkenalan dengan mereka. setahun. jangka masa yang sangat pendek bagi aku. lepas nie masing-masing dah bawa diri gie U pilihan. aku mesty rindu dyeorg sgt2. tapi nie la hidup kan? ada pertemuan ada perpisahan. :')

tapi tapi tapi aku berdoa dan aku berharap sangat jodoh aku dengan encik Amar Aizat bin Rozali tu berkekalan sampai ke syurga. Aminnnn. :)

dalam masa 3 minggu je lagi, aku akan hadapi final exam yang betul2 final kat KMM nie. doakan ye. byeeeeeeee.

Selamat malam realiti. Selamat datang mimpi.

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011