▸ dah lama tak memaki-hamun orang. huh! ... ♬
Wednesday, June 6, 2012
♥ posted at: @4:49 AM



tibe-tibe aku terasa nak tukar lagi link blog aku. well, even memang aku rasa dah takde sape bace pon.*mostly yeah*. tapi better aku tukar je. and aku tak nak bagitau sape2 pun kenalan aku tentang link baru aku. aku nak tulis segala apa pon yang aku suka tanpa perlu fikir tentang apa yang orang akan kata. well, exspecially bila bab nak kutuk-kutuk orang kan. muahahahah XD


and hari aku terasa nak memaki hamun someone nie. but I can't. because he is one of my boyfie friend. mula-mula aku kenal dye, aku ingat dye O K E la kot. yela, member boyfie la kan. xkan nak buat musuh pulak. lagi pun Mr.Boyfie aku tu dah baik dengan semua member-member aku. aha, aku nak highlight kan, that Mr-so-what-we-call-perfect-perhaps (?) tu yang add aku kat FB. mula-mula kenal konon la so cannot wait to know me better because I'm his buddy's girlfie, bla bla bla. aku macam biase je la. lepak la kan anggap macam member-member gitu.

ohh this boy belajar kat UK. bila bercakap dengan aku speaking berabok tak hengat kottt. H O T la gitu. huh! hot my ass! bila orang dah speaking-speaking tu aku pun layankan je la. tapi bila lame-lame, "eiyhh, nyampah pulak kat mamat nie. baru belajar kat UK dah lupa bahasa sendiri ke?" dude, can you speak in Malay? what? did you sound S T U P I D when you do?

mamat nie poyo tau. depan aku siket punye baik. belakang aku, means depan boyfie aku pulak, kate aku nie jiwang sangat la kat FB, rasa nak unfriend aku la. hey, suckers! go ahead la. who the hell cares! you're the one who's adding me as you friend, not me okay.

takat menda tu aku takde la kesah sangat sampai nak gie memaki hamun beliau kan. tapi yang dye buat hari nie memang melampau.

aku just upload gambar kotak yang simpan barang-barang kenangan aku ngan Mr.Boyfie kat FB. and I dont give a damn if he doesn't want to like or comment that picture! because it'll be better than when he does. kalau comment benda yang buat kan hati orang panas, nak buat ape? kalau pun kau rasa benda tu macam meaningless or childish, tak payah la nak cakap pape. jangan nak jaga tepi kain orang sangat la kan. aku kan, even kadang-kadang keluar menda-menda yang annoy kat FB tu, aku rilex je. xde pun aku nak keluarkan comment-comment yang boleh buat orang terasa hati ke hape. haih.

nie la antara species-species yang paling aku menyampah kat dalam dunia nie. ye, kami hanya C O U P L E ! so what?? belum kahwin lagi, so it is means exactly that our relationship will be over soon? hari nie couple, esok lusa clash. macam tu ke? ye, aku pun tak pasti hubungan nie akan berpanjangan sampai ke jinjang pelamin. but please, do respect us. tak salah kalau kau doakan kteorg kawin cepat ke rather than you talk about that damn word-CLASH!

dalam hidup aku kan, aku tak pernah buang barang-barang yang orang yang pernah couple dengan aku bagi. semuanya merupakan barang-barang yang ada kenangan bagi aku. even dah takde pape hubungan lagi, aku masih ingat dyeorg pernah berkongsi kasih dengan aku. kau tak kenal aku sepenuhnya lagi, then, who the hell are you to judge me??

hmm. pasal nak tukar link tu, aku nak fikir dulu nak letak link ape yeppp. adios!

p/s : puas.

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011