▸ another day with you. ... ♬
Wednesday, June 6, 2012
♥ posted at: @8:51 PM



dah sebulan lebih aku tinggalkan KMM. means, dah sebulan lebih jugak la aku berjauhan dengan Mr.Boyfie. yang paling penting, dah sebulan lebih jugak aku duduk kat rumah makan-tido-makan-tido-makan-tido. muahahaha. lemak-lemak pun konpom dah bermaharajalela kat dalam badan aku nie. -,-"




dua hari lepas, Mr.Boyfie datang sini jumpa aku. yayyy! suka gila aku. mana tak nye, dah sebulan xjumpa dye tawww. mama yang hantar aku pergi jumpe dye. haha. sporting kan mak eden. XD

masa dye baru sampai, aku cakap nak jumpa kat tempat teksi tu sebab tempat tu senang nak cari. padahal aku tengah bersenang-lenang kat kedai makan dengan mama. heheh. saje nak kenakan dye *angan-angan la kan*. tetibe dye lalu kat sebelah kedai makan tu. upsss! kantoi pulekkk. hahah. at first nampak dye, aduhhh.. jatuh cinta lagi sekali aku! >,< *gedik ngan boyfie sendiri*


aku memang suka dye pakai baju merah!^^

after that, mama hantar kteorg pergi MP/DP. wee~ baru la start datenya. alaa bila dah nama pun date, kteorg buat menda-menda biase la kan. tengok wayang, kteorg pilih cerita 'Aku ada, kau ada?' *kyaaaaa! Shaheizy Sam hensem gilak nokkk*. then, kteorg gie karaoke. duduk satu jam kat kafeteria sambil makan kek. :) jalan-jalan sambil window shopping. yang pasti aku puas hari nie sebab.... aku dah beli kotak baru untuk letak barang-barang kenangan kteorg. dan.. aku dapat beli DVD citer Fairy Tail yang idam-idam kan tu. haha. walaupun baru satu jep, xpe2 yang lain-lain tu tunggu masa and $$$ jepp. :P


hee~ 
duduk sejam dengan borak-borak kosong 
with you pun tak terasa lama.


masa nie dye tengah tulis kad ucapan
sempena 5th anni kteorg.
haha. ade ke tulis depan aku.
xromantik tol. =p
tapi xpe la.
aku tetap sukaaaa! =)


nie la kotak yang aku beli tu.
bentuk hati.
sweet kannnn. >,< 

time nak balik tu la yang paling aku tak suka. huwaaaaa! sedih kot nak kena berjauhan lagi. hmm. malam nya, terasa R.N.D yang teramat sangat. Awww! gedik pulekk. hee~

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011