▸ The day where I felt pain and excitement. -,-" ... ♬
Tuesday, June 12, 2012
♥ posted at: @10:37 PM



tuan blog sedang sakit ye. walaupun muka macam mintak penampau and tak macam sakit pun. tapi hakikatnya, tekak aku tengah sakittttttt. macam mane ntah boleh kena ulser tekak. hmm. sakitnya, aku je la yang tau. nak telan air liur pun sakit. memang membantutkan selera makan aku yang sejak azali B E S A U la kan.*yayy! dapat diet*

tapi.... aku suka hari nie. sebab dapat tengok cerita comel bawah nie haaa. siyes gila B E S T!


p/s : ulser oiii tolong la cepat pergi dari hidup aku. T,T

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011