▸ I miss u'olls soo much! =) ... ♬
Tuesday, June 12, 2012
♥ posted at: @12:13 PM



ahhhhhh R I N D U nya kat KMM. rindu nya kat semua budak-budak sengal tahap gaban nie.

*dari kanan*

Pokwang >,<
mula rapat sama masa aku mula rapat dengan Upin dalam sem 1 dulu. he's like my big bro kat  sana. siyes dye nie layak masuk Raja Lawak. kalau buat lawak, tak pernahnya tak jadi. haha. dah lah muka nak comel je masa buat lawak. tapi bila dah masuk sem 2, aku jadi kurang rapat ngan dye. sygnya. takpe la. yang penting aku still anggap dye as my BIG BRO!^^

Yaya >,<
minah nie masa mula-mula dalam kelas, aku ingat an dye cam sombong *ngate org, dye pun same.hihih* tapi, lama-lama okey la jugak makcik sorang nie. mula rapat lepas keluar ramai-ramai, then dalam study week, selalu study sama-sama. paling rapat dengan dye, masa sem 2. dye pernah tido rumah aku. best! aku sayang dye. aku pernah nangis, gelak, nyohhh, same-same ngan dye. haha. yang penting, aku belajar buat bunyi ayam guna nama THAQIF ngan dye. hahaha. ade ke patut dye marah aku bila aku buat bunyi camtu kuat-kuat dalam kelas. patut ke? =P

Shafiq >,<
mamat nie aku tak tau la nak cakap dye otak pantai ke memang genius ataupun both. hehe. perangai sama je gilanya dengan aku *sebenarnya lagi gila* tapi result gila gempak. -,- tapi dye dalam main-main tu focus gak bila dalam kelas. haa, dalam minggu orientasi tu, aku ada la tersuka kat dye siket. biase la muka market kan. hahaha. dye nak jadi doktor kat oversea. InsyaAllah. semoga kawan aku sorang nie berjaya. =)

Anis, Aina, Baby, Myn >,<
yang nie ape lagi aku nak citer. dah kenal dari zaman sekolah. sampai ke matrik follow aku. hahah. takde la. aku bersyukur sangat dapat sama-sama masuk matrik dengan dyeorg. apa-apa hal, ada yang aku boleh cari. terutamanya saat aku 'critical' dulu kan. thanks a lot guys. ^^

Chaom >,<
haaa nie la mamat yang paling paling paling sengal dalam kelas aku tu. kerja mengacau orang jeppp. haha. ehem! Mr.Boyfie aku tu cukup jelosss kalau dye nie kacau aku. haha. tak boleh bla. yang dye nie pulak lagi Upin marah, lagi dye suka. sengal tol. =P

Mus >,<
nama nak lebih kurang je dengan Mus zaman sekola aku tu. hehe. dye nie lain kelas dengan aku. kteorg sama kuliah jep. tapi, boleh jadi rapat jugak. sebab mamat nie sempoi jep. dye nak buat apa pun ikut suka dye jep. tapi dalam sengal-sengal dye, kira alim jugak sebenarnya mamat nie. aha, dye nie tak kesah pun kalau kau ajak dye gie jalan mana-mana. asalkan keluar. haha. ngekk tol.

Amar Aizat >,<
Mr.Boyfie mesti la duduk sebelah aku kannn. hihi. apa lagi yang aku nak cakap pasal dye nie. R I N D U sampai meroyan aku kat rumah nie tau. I just LOVE everything about him. =)



◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011