▸ let bygones be bygones ... ♬
Wednesday, July 11, 2012
♥ posted at: @7:48 PM


kadang-kadang aku rasa letih dengan sikap sesetengah orang yang suka sangat mengungkit. ungkit ungkit ungkit. pasal mende yang dah lepas. aku letih dengar tau tak. kalau nak ikut kan sikap menusia yang tulen, memang aku pun akan jadi pengungkit. terlalu banyak mende mende yang dah lepas and aku tak puas hati. haa kau suka ke dengar? tapi sampai bila?

kalau aku sendiri yang jadi pengungkit, aku sendiri akan rasa letih kot. penat tau tak stuck kat masa lepas yang tak best tu. aku rasa apa yang dye buat tu lebih teruk kalau nak dibandingkan dengan apa yang aku buat tu. tapi entah lah. kesalahan kecil aku tu juga yang dipandang besar. ya Allah.

ikutkan hati aku still lagi sakit kalau aku teringat kenangan yang lepas yang lebih pahit dari kopi pekat. tapi cepat-cepat aku tepis. kalau boleh aku tak nak ingat langsung. padahal air mata aku nie laju je nak mengalir. haih. susah cakap dengan aku? susah jugak cakap dengan kau. biasalah kita sama-sama manusia. sama-sama nak menang kan.

wahai hati, tolong lah jadi kuat. :(

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011