▸ dear my bestie ... ♬
Tuesday, July 10, 2012
♥ posted at: @8:32 PM




hati siapa yang tak pernah rasa terluka beb. semua orang pernah rasa termasuk lah aku. memang akan rasa macam dah jatuh terduduk pastu kena hempap dengan tangga pulak. tapi, sampai bila kita nak duduk je kat lantai tu sambil hentak-hentak kaki? kita perlu B A N G U N. mulakan satu langkah ke hadapan. lepas tu, konpom kaki kau akan terus melangkah ala-ala catwalk meninggalkan masa lampau. put a smile on your face even though it is fake, but it's okay my dear. yang penting kita move on.

ingat kawan, berapa kali pun kita jatuh tergolek-golek pun, kita kena bangun balik. sebab LIFE IS NOT EASY. just accept that. dan kita akan jumpa kekuatan disebalik kelemahan kita. yang paling paling paling penting BELIEVE IN ALLAH.

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011