▸ One more step ... ♬
Monday, July 9, 2012
♥ posted at: @7:03 PM





minggu nie dah masuk minggu kedua dalam bulan julai nie. means, result UPU akan keluar dalam minggu nie. kyaaaaaaa! aku tak tahu lah nak rasa apa. takut. excited. seronok. nervous. macam-macam ada beb.

what if aku dapat course yang lain daripada yang aku minta? err redha je laa.

what if aku tak dapat apa-apa course pun? *gantung diri* hehe. main-main je lahh. aku akan sedihhhhhhhh tahap cipan. tapi nak buat macam mana kan, kena lah redha je.

what if aku memang dapat exactly course yang aku minta? Alhamdulillah, ya Allah. aku akan belajar bersungguh-sungguh.

ya Allah.. semoga Kau berikan aku pilihan course yang terbaik untuk aku teruskan pembelajaran ku.

emm. bila dah dapat tahu result UPU, kena lah fikir tentang nak masuk U awal bulan 9 nanti. okay, masuk U. itu pun satu benda yang buatkan lutut aku terketar-ketar beb.

tempat baru. member baru. pensyarah baru. kelas baru. haishhhh. sama je dengan perasaan aku masa nak masuk Matrik dulu. -,-" seriously, aku sama macam manusia biasa yang lain. rasa takut akan perubahan. sesuatu yang tak dapat aku ubah. tapi, InsyaAllah.. aku akan kuat menghadapinya kali ini sama seperti pengalaman aku yang lepas.


◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011