▸ new life in here ... ♬
Thursday, September 20, 2012
♥ posted at: @3:57 PM




konbanwa! Ogenki desu ka? heheh. ceh ceh menjak-menjak dah masuk kelas bahasa Jepun nie, asek nak skipping Japan jep. hahaha.

well, disebabkan dah lama tak update blog aku yang belum tentu ada pembaca setia ni, hari nie terasa nak bercerita-cerita pulak. dah hampir dua minggu aku start kuliah kat UTHM ni. means, hampir tiga minggu aku dah jadi orang BP atau lebih tepat nya orang Part Raja. haa raja segala parit tau. heheh.

minggu kuliah yang first tu err agak tough untuk aku. hari first lagi dah melalak-lalak. tak caya tanya Amar tu. haha. sengal pulak kalau aku ingatkan balik. menangis sebab jadual tunggang-langgang + sesat + penat turun-naik fakulti + letih nak cuba berkawan dengan classmate xspecially the girls~ haa. kalau kau jadi aku, melalak tak agak-agaknya?

then, weekend nya aku balik dah Jasin. ecehhh. dulu masa nak masuk UTHM, suka sangat cakap lepas ni 4 tahun tak jejak kaki kat Jasin. hahaha. cepat cepat bahak kan aku. :D beb. aku kena balik doe. kalau tak, memang sakit otak aku nak terkurung kat Perwira Angkasa tu. lagi-lagi ada benda special jadi time aku balik tu. hihihi. tapi benda special tu tak leh open kat sini la. bahayaaaaaa!

after that, naik kuliah lagi. meaning, this week laa. jadual semua dah okay. just tadi 3 jam lebih duduk tercongok kat dalam dewan sebab nak settle kan hal PTPTN. GRR. tak pe lah. Alhamdulillah semua dah selesai.

korang nak tau tak, tiba-tiba aku tersuka kat benda yang aku tak plan langsung nak buat kat UTHM ni. aku maksudkan kelas yang aku ambil kat sini lah. kalau kelas fizik tu aku rasa semua member aku tau, aku memang minat. tapi sekarang ni, aku dah terjatuh hati pada kelas Teater ngan kelas bahasa Jepun. well, kelas-kelas tu la yang buat aku rasa have fun gilaaaa. hehe. sebabnya? aku akan masuk kelas yang baru dan lain drpd classmate aku yang sebenar tu. huhu. teruk kan aku?

err. sorry to say. aku memang tak boleh adapt sangat ngan classmate aku.*sigh tapiiii. ada je yang aku okay and still boleh count on. hehe. biarlah aku jadi lone ranger dalam kelas pun. aku datang nak belajar. and janji aku buat semua tugasan berkumpulan tu. hal lain-lain malas dah nak fikir. dan aku malas dah nak buat geng 'best friend' yang baru kat sini. emm. aku still rindu geng KMM+SIS. semua kenangan ngan dyeorg tak kan pernah aku lupa lah.

kat sini ada lagi satu menda best. my housemate. haha. memang gilaaaaa punya perangai lah. even semua takde yang sama kelas, tapi still rapat. and, almost every night kteorg akan dinner sama-sama kat luar. romantik kan? hahaha. tapi tentunya lah, dyeorg tak kan dapat ganti roommate aku masa kat KMM. soal hati. soal nak bercerita hal-hal peribadi, aku tak rasa aku boleh kongsikan macam mana aku kongsi dengan roommate aku yang dulu. haha. korang tak rasa ke, aku cinta gila nak mati kat KMM? seriously, YES! aku memang sayang gila zaman KMM. sumpah.

ehh dah lah. banyak lagi pulak aku nak membebel kang. sayonara!

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011