▸ baru aku tahu abang fasi UTHM suka sangat main tepuk-tepuk tangan ... ♬
Wednesday, September 5, 2012
♥ posted at: @1:16 AM



macam yang korang tahu, aku sekarang dah bergelar mahasiswi UTHM. cewahhh. ayat skema. haha. dah of course lah aku masih dalam minggu orientasi ataupun kalau kat sini, ia dipanggil Minggu Haluan Siswa (MHS). dah hari ketiga pun aku tinggal kat Kolej Kediaman Perwira. gila patriotik nama KK aku. haha. 

secara overall, semua okay lah. sama macam mula-mula masuk matrik dulu. ada la blur-blur nak cari tempat kat sini. ehh jap. aku rasa blur-blur tu berDOUBLE kot. sebab UTHM berkali-kali ganda lebih besar daripada KMM. ohh KMM tercinta. aku rinduuuu..

about my housemate? baru ada 4 orang sekarang nie. sepatutnya ada 6 orang. lagi dua tu my seniors laa. dyeorg dapat master bedroom. tak aci! hehehe.

yang sama bilik dengan aku, Farhana ( Muar ). lagi dua orang housemate, Aineen ( BP ) dan Sim ( pahang ). Sim tu chinese. tapi sumpah aku ingat dia orang Melayu masa mula-mula. diaorang semua daripada KMJ. aku sorang je dari KMM. gila tak aci kan. -,-"

classmate? urmm. ada 60 orang lah. not much to tell. aku baru jumpa diaorang sekali. haih. hopefully aku akan dapat kawan perempuan reramai cepat. tetiba teringat Yaya. haha.

kesimpulannya, aku kena cepat adapt kan diri dengan life baru nie. *sigh tapi kenapa hati aku still tak nak lepaskan life KMM. well, one of the reasons, my Mr. Amar moon dah tak sama kelas dengan aku. so, aku macam lost sikit. hanyut ingat kat dia. ishh. dia tu memang suka kacau fikiran aku lah. hihi. urmm. pliss zaty. next week dah start kuliah. 

tapiiiiiii...

aku sedih. aku rindu. sangat sangat sangat kot. kat si dia. semalam nangis. sengal kan. tapi bila dah dekat tapi susah nak jumpa, aku rasa lagi sakit. aku lagi rela kteorg terpisah negeri. at least aku ada reason yang kuat untuk chill jep. *sigh

haaa. malam nie sangat penat. actually dah tiga malam jadi malam yang memenatkan. balik kolej dekat pukul 1 jee. abg fasi tu memang suka buli kteorg. hampeh. hahah. tapi malam nie aku nak jugak update blog. nak lepaskan tension! :D Alhamdulillah.. broadband aku nie boleh digunakan kat sini.

dahhhh zaty. pergi tido!

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011