▸ ohh lara hati ini meninggalkan Melaka. encik Batu pahat sila lah layan saya manja-manja yee :) ... ♬
Saturday, September 1, 2012
♥ posted at: @2:18 PM




As I'm writing this entry, I've arrived at Seri Sepakat, Parit Raja in Batu pahat. awalkan aku sampai? padahal daftar masuk UTHM esok. haha. gedik sungguh nak bermalam di sini. tapi ape de hal. suka hati aku lah. :D

apa benda dalam gambar atas tu? haa tu la barang-barang yang aku hangkut daripada rumah. banyak kan? hahaha. biasa lah orang perempuan. ehh bukan. biasalah nama pun Zaty. kalau boleh dengan rumah rumah aku tu pun aku nak bawa. kehkehkeh. gambar nie pun menipu sebenarnya tau. ada lagi barang lain yang aku jadikan 'out of the picture'. ehem. hahaha.

hahhh. bila dah sampai kat sini. syaiton syaiton pun mula take an action. gedik menghasut aku supaya jadi homesick. hampeh. plus dengan perasaan takut gementar nak hadapi hari esok. ehh sebenarnya takut nak hadapi minggu suai kenal yang harus dinamakan minggu dibuli para senior. haha. tak. tak. aku tahu senior aku semua baik-baik. kan? kan? *bodek la. kot-kot ada senior aku terbaca blog aku. eceh!

ohh ye. semalam hari yang malang bagi aku. aku hilang cincin tunang aku. haha. perasan zaty. cincin couple je la. ehem. tak payah nak 'JE LAH' sangat ye. aku sayang gila menda tu. dah puas aku godek satu rumah semalam. dah puas aku meratap meraung menangis semalam. nasib baik jiran sebelah sebelah tak ada. kalau tak mesti dyeorg ingat aku mati laki. hahaha. mata pun dah bengkak bengkak. tapi masih tak jumpa. :( dan jari aku dah kosong sekarang nie. *soundtrack lagu najwa latif : Kosong

okay. enough with that unfortunate story. aku nak tido. letih. penat. even bukan aku yang drive kereta. haha. gedik kan. bubyeeeeeee!

GOOD LUCK KEPADA SEMUA YANG AKAN MULA SAMBUNG PELAJARAN KE TAHAP IJAZAH ESOK@HARI INI.

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011