▸ niat hati nak bercerita! ... ♬
Friday, November 2, 2012
♥ posted at: @11:29 PM


Assalamualaikum :)

hihi. dah sebulan tak ber'update' blog ni kan? busy dengan life U ke Zaty? erk. poyo okay. tapi, sebenarnya busy la jugak. dengan test, assignment bagai. nak share cerita life aku kat sini pun macam takde benda nak di'share'kan pun. semuanya rutin harian kan. as a student, pergi kelas,balik kelas, hujung minggu lepak-lepak kat mall. biase lah tu. eheh. sejak dapat PTPTN nie, memang tiap-tiap minggu la muka aku melekat kat BP mall. haishhh. 

sekarang ni aku kat hometown~ my only Jasin. cuti mid-sem kan. alaa seminggu je pun. well, baru hampir 2 bulan aku tak balik Jasin, tetibe dah ada ECONSAVE kat Jasin, perumahan kat Jasin baru tu pun dah siap. gila pesat pembangunan. kot-kot kalau 2 tahun aku tak balik, ape dah jadi kat Jasin ni eh? haha. Alhamdulillah lah makin maju. to be truth, aku bersyukur gila tinggal kat kawasan pekan macam Jasin. nak pergi mana-mana senang, rasa selamat lah jugak kalau nak dibandingkan BP yang dah macam highway je jalan nya tu. memang bertarung nyawalah aku selama 4 tahun duduk kat sana. -,-




salah seorang housemate aku. yang lain tak sempat pula nak ambil gambar sama-sama. padahal jumpa tiap-tiap hari. hahaha. ni nama dia, Aineen. budak KMJ dulu. ni gambar masa MHS dulu~




encik BF bersama rakan GAY nya. hahaha. yang ni tiap-tiap hari jumpa. bila terserempak dengan budak KMM, confirm dapat ayat macam ni, "korang ni daripada KMM bawak ke UTHM eh? kukuh betul cinta korang. haha." aku aminnn kan aje. :) baru-baru ni dia hadiahkan jubah untuk aku. okay, terharu. belum pernah lagi dapat hadiah jubah. InsyaAllah, aku akan pakai. thank you dear!





okay. ni gambar masa aku ikut trip pergi DBKL untuk tonton teater yang lect. and senpai-senpai aku buat. memang superb la lakonan dyeorg. aku rasa trip tu sangat best. sebab aku kan dah lama teringin nak tengok teater secara live. lepas ni nak gi tengok kat istana budaya pula! InsyaAllah. hihi.




niat hati tukang ambil gambar nak ambil gambar library UTHM tu je. percayalah. yang kat depan tu sila abaikan. hehehe. well, ni la library yang hampir tiap hari tengok muka aku. ceh macam lah kaki study sangat. orang kata ni library terbesar kat Asia Tenggara. bangga jugak aku. walaupun aku just akan guna bilik iqra' bernombor 105 tu je. hahaha.




hoyeh! hoyehhh! memang niat hati nak tunjuk aku punya koleksi anime Fairy Tail.
muahahahahahaha! XD

bye-bye!

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011