▸ words of the day, joget joget joget joget. heheheh ... ♬
Tuesday, December 18, 2012
♥ posted at: @12:20 AM


Assalamualaikum.. Hai guys!

aku sebenarnya memang dah tak ada kerja pun nie. hari nie hari Isnin tapi dah macam hari Ahad je bagi aku. well, ada satu kelas je la katakannn. waktu petang lak tuh. *hidung kembang-kempis. so, dari lepas habis kelas petang tadi, memang punggung dah melekat je la kat meja belajar nih. ceh! tak payah nak propa sangat ye Zaty. kau melekat pun sebab dok mengadap movie kat lappy kan? kehkehkeh. aktiviti wajib students kan? :D

hari nie, bila korang melangkahkan kaki keluar dari pintu pagar Kolej Kediaman Perwira, korang akan bertemu dengan mini pasar malam. kenapa mini? sebab bagi aku ia tak semeriah pasar malam Jasin. huhuhu. mini-mini pun, rojak nye sodappp tau~ so, selepas budak-budak bilik aku melaksanakan tugas mereka untuk membeli-belah di pasar malam untuk ahli-ahli bilik yang lain yang PEMALAS, *contoh terbaik, aku lah!hahaha. kteorang pun bukak kedai makan kat ruang tamu tuh. wee~ dah macam kat kampung dah makan bersila kat bawah. rindu rindu rindu.

sambil makan-makan, kteorang layan cerita hindustan yang bertajuk 'I hate love story'. durhhh. tajuk je lebih, cerita tu memang pasal LOVE STORY punnn. tapi sambil layan cerita tu, sempat jugak budak-budak nie exspecially akak senior aku tu bukak cerita sampingan. cerita apa? shushhhhh! rahsia bilik. muahahaha.

After makan-makan, *ya Allah, banyak gila aku makan hari nihhh! aku sambung tengok movie kat atas meja. weee~ sesaje nak membuang masa dengan benda tak berfaedah kannn. memang hobi aku pun. tapi kann, tengah sedap-sedap aku focus kat movie aku tu, datang lah Nor Hafiza (nama facebook. sila cari.^^) mengacau konsentrasi aku. semua sebab dia nampak BOBO ada dengan aku. dan selepas itu, bermula lah aksi pertarungan gusti antara BOBO dengan kak FIZA. pengadilnya sudah tentu aku. ngehngehngeh. sengettttt je kteorang bergolek-golek atas lantai tadi. dah macam budak-budak kecik jep. alaaa, aku nie tak pe lah, budak first year kat sini. yang tuuuuuuuu *tunjuk kat akak senior yang senget tuh dah third year punye student tauu. hehehehe.




hyeeeee semua! nama saya BOBO. BOBO kesayangan tuan punya blog nihhh. BOBO yang selalu kena kacau ngan kak Fiza *senget tuhhhh. hihihi. gurau. gurau. 




hihihi. perkara first time aku fikir bila jumpa gambar nie, "ehhh macam sama je ngan someone yang aku kenal. kak FIZA!" hahaha. tak boleh keluarkan gambar dia, so aku keluarkan gambar ni sebagai lambang dia. yok! joget. joget. joget. joget. :))




nyempattttt. hehehe. saya rindu si dia. seriously.




hahaha. aku memang suka letak gambar besau-besau kannnn. hey awak, saya rindu!

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011