▸ 20 tahun genap ... ♬
Wednesday, May 1, 2013
♥ posted at: @7:59 PM


Assalamualaikum..

lama. memang lama aku tak menjenguk blog aku ni. sibuk nampaknya kan. hahaha. palsu tu semua. hari ni hari jadi aku. pukul 10 pagi tadi genap lah umur aku 20 tahun. ya, 20 tahun. aku tahu ramai yang ingin menjerit pada aku, "welcome to the club!" hahaha. I dont give a damn about it. 20 tahun aku hidup, apa yang aku dah capai? apa yang aku sumbang? entah lah. nothing maybe. except for sampah-sarap atas muka bumi ini. bagi korang pula, dah berapa lama hidup? apa yang korang dah dapat capai? apa yang korang sumbangkan? tepuk dada tanya otak.

lastly aku nak kata, senyuman seseorang itu mungkin fake. bahagia yang ditunjuk mungkin fake. gelak-tawa yang terbahak-bahak itu mungkin fake. so, jangan terlalu mudah percaya pada luaran. sebab diri kita amat mudah menjadi FAKE.

today, nothing special.

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011