▸ My 2nd semester gonna be over soon ... ♬
Tuesday, June 18, 2013
♥ posted at: @12:07 AM



-waktu dinner tadi-

It's me again. of course la kan, dah ni blog aku. ha ha ha. okay tak lawak. well, aku just nak bagi tahu, FINAL aku dah nak habis. okay tak perlu nak berbangga sangat sebab ada je kawan aku yang dah selamat sampai kat kampung halaman masing-masing pun. huhu. tak pe lah. aku pun bukannya nak balik awal sangat. actually paper aku yang last hari jumaat ni. Elektronik. fyi, tak study pape lagi nih! -,- 

paper titas, hubungan etnik, vibration & wave dan ODE semua dah selamat diconteng dah. Alhamdulillah. aku dah usaha yang termampu. selebihnya aku serahkan pada Allah. semoga aku dapat setimpal dengan apa yang aku usahakan. InsyaAllah. 

oh ya, aku balik Jasin 26hb ni kot. tengok lah mood aku camne. yang pasti, aku balik Melaka nanti, aku nak pergi makan kat Seoul Garden! tak kira! 

k bye. bila baca post ni, lintaskan la doa untuk aku berjaya dapat dean list final kali ni. hee. terima kasih! Assalamualaikum. have a nice day!

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011