▸ Semester 3. DONE! ... ♬
Friday, December 27, 2013
♥ posted at: @2:12 AM


Assalamualaikum..

Macam semester lepas. Aku akan buat review gambar-gambar through out the whole semester. So, here we go..



Semester ni aku start duduk luar. A rental house. 
So, ni lah housemates akuuuuu~ Except the one with glasses tu. 
Tu sesat tu. hehe.

If anyone ask me how to learn be an independent person,
I will tell him/her
"Go out from you parents house/residential/etc.
Try live on your own.
Manage your money, laundry, transportation, foods, studies, etc by your OWN.
Only then, you'll know how to be an independent person."






Alhamdulillah.
Semester ni Alhamdulillah aku dapat masuk dalam dean list.
Tips belajar? none.
It's all about rezeki. 
Aku rasa aku usahakan sama seperti sem2 yang lepas.
Takde pun aku pulun study habis-habisan untuk DL ni. Sederhana semua.
Cuma rezeki aku lebih sem ni. Allah beri.
Alhamdulillah.




Town & Gown UTHM 2013
Masa ni terserempak dengan 2 orang exchanged students.
Import daripada Jepun tauuuuu.
Kei & Youhei.
Siap pakai Yukata lagikkkk.
Memang wajib la ambil gambar dengan dyeorg kan.
Padahal masa ni, Ainan Tasneem yang retis tu tengah buat persembahan.
haha. 



Hang out dengan dyeorg!
Memandangkan Kei&Youhei foreigner,
of course lah kena speaking berabokk dengan dyeorg kan.
So, memang pergerakan kteorg pada hari itu sangat lambat.
Kena terangkan satu-satu so that they understand us.
Pernah sekali tu, just nak tanya dyeorg tak rindu a.k.a miss their family&friends ke?
Nak terangkan perkataan Miss tu pun gilaaaa lamaaa.
dyeorg tak berapa faham english.
and maybe our *means malay slang a little bit different.
Tapi, seronok tau. Bukan senang dapat berkomunikasi dengan orang Jepun
or any other foreigner.




Program Legasi Fizik bersama Junior2.
Sebagai yang sulung memang our responsibility la kan 
untuk trow out event like this.
Just to get a step closer among us and also with the juniors.
Alhamdulillah. 
Semua berjalan dengan lancar.
Yang pastinya, jangan pandang budak physic hanya tahu baca buku, buat kira-kira je.
Rupa-rupanya banyakkkkk retis dalam ni.
Senior ke Junior ke ramai yang berbakat menyanyi hokehhhh.
huhuhu.




Semester ni jugak, aku start
my DIETTTT!
Mana tak nya, kalau berat hampir cecah 50,
sendiri mau paham la yaaa.
Plus, aku mula berjinak-jinak dengan exercise, workout.
Tapi.. dah dekat sebulan tinggal. hehe.





Project Electronic untuk semester ni.
Ultrasonic Motion Detector.
Simple je aku&Syera buat.
Alhamdulillah.. 
Siap before due date and berfungsi.
Time buat project ni, tetiba timbul minat pulak.
Jatuh hati pulak dengan kerja-kerja pasang litar ni.
hehe. Entah lah.
Aku masih belum decide nak majoring in what future nanti.






Pantai Minyak Beku.
Akhirnya sem ni, sampai jugak kteorg ke pantai ni.
Takde apa pun. Alang2 dah duduk kat BP tak kan lah, tak nak jejakkan kaki ke situ kan.
Pantai ni lebih kurang sangattttt dengan Pengkalan Balak.
So, memang mengingatkan aku sangatttt dengan KMM okay.
ahh.. Rinduuuuu! 




Just like the last sem. 
Mesti ada gambar dengan makcik sorang ni kan.
Kebetulan jee.
Lepas ambil gambar perasan last sem pun macam ni.
Memang takde jodoh gambar sesama awal2 sem la Mona.
hehehe.

Dengan itu, aku mengumumkan TAMAT lah SEMESTER KE-3 aku di UTHM ni. Alhamdulillah for whatever happened through out this semester. Sekarang tinggal nak fight dengan final exam je. JE ya Zaty. Study pun tak lagi nih. Aigoooooo~ InsyaAllah Allah may ease everything. :))

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011