▸ This blog is under constructions ... ♬
Thursday, December 26, 2013
♥ posted at: @7:48 PM


Assalamualaikum..

Ehhh kerajinan datang mendadak nampak. Bukan rajin study ya. Rajin update blog je. hehe. Ahh sekarang hangat cerita classmate dok stalk sesiapa budak kelas yang hadoo blog. Hangat bagi dyeorg tapi hangit bagi orang-orang macam aku ni. aduhh. 

So, buat masa sekarang aku private kan dahulu blog ni. Bukan tak mahu pamerkan. Bukan tak mahu berkongsi. Aku malu mungkin. Malu dengan diri aku yang masa silam yang terpapar di blog ni. Yelah. Blog ni usia pun dah cecah 4 tahun 4 bulan. Dari aku bergelar budak sekolah, hingga kini mahasiswi. Dari mengeja 'ew-ew', laa ni Alhamdulillah mengeja penuh dah. Dari bahasa ku tak terjaga, hingga kini dah bertapisss sikit la. haha. Aku nak padam. Tapi untuk apa? Itu semua kan diri aku juga. Diri aku yang dulu. Semua tu pengajaran untuk diri aku yang sekarang. 

Tapi, aku masih malu lah kalau orang yang kenal aku yang sekarang ni, nampak macam mana zaman silam aku. ahh tak ready lagi kot. Lagi pun, cukup lah aku pernah bergaduh-bertekak dengan classmate disebabkan blog. Apa yang aku tulis, mungkin tak semua akan setuju, tak semua akan terima. Tapi sesungguhnya lah, di blog ni lah tempat yang korang boleh nampak kejujuran aku 99%. 1% lagi tu hilang bila ada hati yang terpaksa aku jaga. But people will always judging us. ALWAYS.

Mungkin lepas ni, aku akan tukar link blog ni. Untuk mengelakkan salah faham, kecik hati, etc berlaku. Hati manusia ni kan mudah tersentuh. Until I get a new name/link for my blog, it will be private. ohh mai. TAK SERONOKNYAAAAAA! 

My last words for today ;



◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011