▸ mimpi basah weyh!=p ... ♬
Thursday, December 24, 2009
♥ posted at: @9:34 PM


ohh ohh mlm smalam aku mimpi pelik2 jewp.. tp mcm best gak.. hee~ aku mimpi 3ekor baby baru aku tu hidop! huhu.. comel2 lak tuh.. aku mandi kn dyeowg,bgi dyeowg mkn, pstu tdo ngn dyeowg.. huhu.. best nye.. em.. sjak akhir2 nie slalu jewp dpt mimpi yg mcm real nk giler.. aku rase mcm btol2 je blaku.. mcm td ar,bngun2 jewp aku tnye mama 'mane baby2 owg?'.. mama dah buat muka blur jewp.. hihi.. soo sengal..=_="

*ohh ohh lebih kurg mcmnie la baby2 aku tuh..
bole x spe2 bgi aku baby nie mse bufday nty.. i'm dying here!=p

lagi satu kn dua-tiga ari lepas,bturut2 mimpikn mmber2,ckgu2,skola aku.. hish.. da xsabar nak naek skola kowt.. em,lagi 10 ari je lg nk naek skola oke.. nk kate hepy xde la sngt.. nk kate malas pon xde la sngt.. aku ade takot skit kowt.. weyh,sape2 yg bace blog aku nie, budak2 4beta[09] korg dah siapkn keje biology ckgu nazlin lorm?? hee~ dah last minit baru nk tnye.. aku pnye kertas ntah mne aku campak ntah.. mmpos kne mrh la nty..=_="

oke,balek psl mimpi2 td.. aritu aku dpt mimpi buruk kowt.. aku mimpi aku ngn sorg mmbe baek aku xcident.. OMG! xcident tuh tragik tau x.. kteowg dua2 msok ICU.. erm.. bngun2 jewp mngucap pnjang aku.. tp sape mmber aku tu aku xingt laa.. T_T minx2 la dijauhkan dri malapetaka mcm tu.. amin~

erm.. aku senanye xde citer arinie.. maen2 blogwalking jewp dri td.. aduh.. mne la korg dpt idea nk update blog tiap2 ari ek? aku nie slagi xmula skola,mmg blur je pale hotak nie.. tu yg asek mngarut jewp.. huhu.. k lh,bubuy! aha! budk2 4beta[09] jgn lupa taw 04/01/2010 nie dah naek skola.. spe2 yg mlncong lgi tuh,cpt balek malaysia! muah2!=)

p/s : xceli i mishh my school soo much!T_T

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011