▸ ke hadapan YAB Datuk Seri Najib......... ... ♬
Thursday, February 4, 2010
♥ posted at: @11:44 PM


ohh ohh hari nie budk2 5 beta mmg bz tahap cipan.. semua muka dah ketat jewp sbb kene siapkan keje biology.. aku? jgn ckp arh.. mmg xmenang tangan buat td.. balik uma, ngadap lagi mende alah bio-bio tuh.. aduh.. basah pale aku!=_=" nie sume gara2 puan pengetua kesayangan aku tu nak cek esok laks..tembikai toi laa..

*hurm.. penatnye tp kene wat muke comel gak.. hee~

err msty korg ade dengar psl pertandingan tulis surat utk YAB Datuk Seri Najib tuh kn.. alaa yg pasal 1Malaysia tuh laa.. siap dye suruh budk2 skola join lak tuh.. haih.. kteowg lagi jd mangse? tau laa xde yg nak join kn.. uppsss! hee~


oke, aku mmg dah siapkan pun surat tuh.. tp takat anta kat cikgu je laa.. last2 td cikgu ade ckp surat aku tuh bole join pertandingan tuh.. dye suwoh aku tulis balik nanti dye bg borang.. err err patut ke aku join? hadiah laptop kn sebijik.. mmg lumayan.. hee~


tp kan.. aku rasa sngat2 HIPOKRIT mase karang surat tuh.. huhu.. ayat mmg xbole bla!=p smpai dak shuk pun kata, "ee, hipokrit ek ko.." huhu.. lantak arh! jnjy aku siapkn keje tuh.. err bab nak anta ke PM kite tuh, nty2 laa aku fikirkan.. skunk bz!bz!bz! T_______T


da larh, nak chow! homework kat sebelah nie dah memanggil2.. huhu.. tata!=p
p/s : err Datuk Najib ke yg akn baca surat2 tuh sume? aku rase xde makne nye..

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011