▸ berahi siot aku tengok! ... ♬
Friday, February 5, 2010
♥ posted at: @6:08 PM


esok weekend.. org lain sume gie dating ngan buayafrend/gilerfrend.. aku plak? kene dating ngan homework.. pastu lunch ngan class fizik n add math.. ohh ohh nikmat nye.. =_="

ape sal muke ketat nie? err aku oke laa.. aku bole hidop tanpa balak di sisi kan.. aku tido pown ngan buku2 skola bukan ngan balak.. lagi berahi tido ngan buku dowh.. *ape laa yg aku mengarot nie? mcm yang ustazah aku ckp, belajar sampai mati..

tp td kat class bio mmg si*l.. mane pergi puan pengetua yg konon nak cek keje2 kteowg tuh? oke, rupe2nye tuh sume auta saja.. cerita dongeng si Shuk yg sje2 nak tengok muke budk2 5beta ketat.. tembikai punye Shuk! siap ko senin nty! apepown Shuk, takziah key sedara ko meninggal.. jgn nanes, burok rupe ko nty! sabar je laa..

dah2 homework dah merindui aku tuh.. damn! bye..

p/s : aku dah mula gindu blaja chemist.. cikgu Haslina, semoga cikgu cepat sembuh n dapat mengajar kteowg balik.. ujian buln 3 nie kene blaja sendri.. uwaaaa~ konpom lingkop! T_____T

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011