▸ malam jumaat kite putus ngan balak,oke..? ... ♬
Thursday, February 11, 2010
♥ posted at: @10:07 PM


ape yg aku patut rase skunk nie? sedih? marah? ntah la.. bercampur2 perasaan aku skunk nie.. td mula2 mmg aku rase marah.. pastu rasa kecewa sngat ngan sikap dye.. pastu aku rase sedih,sunyi.. ntah la.. yg pasti, aku xkan benarkan setitik pun air mata aku jatuh disebabkan dye..

bg aku skunk, soal balak2 nie kat tempat terakhir dlm hidup aku.. yg plg penting aku xnk pelajaran aku terjejas hanya semata2 disebabkan lelaki yg belum tentu lagi akn jadi teman sehidup semati aku.. lagipun, aku rase mcm xnak kawin.. siyesly aku asek pk mcm tu je skunk nie.. bg aku lelaki yg bole dijadikan calon, dah pupus.. yg tinggal hanya lah lelaki yg suke jadikan perempuan mcm barang.. bile dye nak, pandai dye dtg amek kite.. bile dye dah xsuke, senang2 je dye campak kite.. aku bukan sampah! aku bukan barang! aku manusia yg ade perasaan.. cukup lah..

dye mmg pernah membahagiakan aku.. tp at the end, dye tetap kecewakan aku.. bukan sekali.. dah byk kali aku bg peluang.. tp ape yg aku dpt? heartbroken! aku baru je angan2 psl 15 May nanti.. kteowg genap lah setahun.. tp skunk nie, ape dah jadi? haih.. dah lah zaty.. hidup masih panjang.. tp aku pelik la.. ngan awek dye sebelum nie, susah sngat dye nak tingglkan.. tp ngan aku, senang je perkataan putus tu kluar dri mlot dye.. hinanya aku..

lepas nie.. aku xkan lagi serius ngan mane2 lelaki pun.. jgn marah n jgn kata aku kejam kalo aku plak yg maen2kan dyeowg.. sumpah, aku xkan jadi sebaik dulu.. bile aku buat baik, org main2kan aku.. so, better aku jadi player kan?

haih.. dah lah, aku malas nak pk2 lagi psl nie.. td msj ngan Dilla.. dye pown tenga ade problem ngan balak dye.. gayut lak ngan Baby tadi, dye pown ade problem cmnie gak.. kteowg mmg mcmnie laa.. kalo sorg ade problem, yg laen2 msty same gak.. ade kimia kowt.. hehe..

EXIST-ALASANMU

Ikhlasnya hati
Sering kali disalah erti
Tulusnya budi
Tidak pernah engkau hargai
Berlalu pergi dengan
Kelukaan ini
Kumengalah... ku bersabar

Bertentang mata seolah-olah tiada apa
Berpaling muka ada saja yang tidak kena
Mencari sebab serta alasan yang kukuh
Supaya tercapai hajatmu

Manis dibibir memutar kata
Malah kau tuduh akulah segala penyebabnya
Siapa terlna pastinya terpukau
Pujukmu, rayumu, suaramu
Yang menagih simpati dan harapan

Engkau pastinya tersenyum
Dengan pengunduran diriki
Tetapi bagi ku pula
Suatu ketenangan

Andai kita terus bersama
Belum tentu kita bahagia
Selagi tidak kau ubah
Cara hidupmu

Ada rahmatnya
Bila tidak lagi bersama
Terasa jauh
Diriku ini dengan dosa

Ku tinggalkanmu walau tanpa kerelaan
Yang nyata kau tidak berubah...

Katalah apa yang kau ingin
Selagi kau dapat berkata
Memang begitu sikapmu
Semenjak dahulu

patut la sejak akhir2 nie lagu nie yg selalu aku nyanyi.. petanda rupenya.. hurmm.. lepas nie aku nak jadi single but not available.. no couple but juz scandals.. haha! seronok ape hidup meaningless mcm tuh..

p/s : aku syg dye.. tp dye? dye sia2kan aku.. T_____T

p/s/s : weyh, dpt cuti sampai hari rabu jewp!=_=" jom2 kluar round2 ngan wa.. layan ladies nite ke.. haha! aku da bebas..

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011