▸ plan hampas aku ... ♬
Friday, March 12, 2010
♥ posted at: @7:18 PM


owh oke, exam dah habis.. so, ape lagi cuti la weyh!=p tp ape la nasib aku.. aku akan habis kan cuti aku dengan....

- kelas tambahan ?? =_="
- menghabiskan novel2 yang tertangguh tuh
- lepaking kat library dengan mata yang sangat2 la stim
- membebel xtentu pasal kat 'akuzaty' nie
- maen sangap2 ngan langit malam aku
- layan drama2 melayu yang sangat lah b#d#
- tengok orang dating kat taman muhibah

uhhh.. borink gilak! gua xley gie mane2 pown oke sebab ade kelas2 tuh.. =_=" memang la cuti nie macam hampas! dah lah, i xde mood nie.. nak pi cari ketenangan jap..

aha! ayah member aku meninggal dunia pagi tadi.. harap sape2 yang beragama Islam, sedekahkan lah al-Fatihah untuk arwah.. Allah lebih sayangkan beliau.. semoga beliau ditempatkan bersama orang-orang yang beriman.. amin~

p/s : cikgu kate markah kteorg utk exam kali nie 3SUKU oke.. frust tol ar.. T____T

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011