▸ aku suka hari nie!=) ... ♬
Tuesday, April 20, 2010
♥ posted at: @5:57 PM


Song for today :  

BELAIAN JIWA~ 

Seindah tiada lagi kau ku ingatkan
Sayang kau hilang
Menanti biar sampai akhir hayat ku di dunia ini


Kau tahu betapa ku sayang pada mu
Hanya bidadari sebagai ganti
Hanya takdir menentukan ia
Oh belaian jiwa


Oh angin sampaikan laguku padanya
Yang sedih pilu
Terimalah laguku jadi teman hidup mu
Untuk selamanya


Kau tahu betapa ku sayang pada mu
Hanya bidadari sebagai ganti
Hanya takdir menentukan ia
Oh belaian jiwa


huhu.. aku suka sangat hari nie..  walaupun tadi banyak kali kene ketuk kepala ngan Cikgu Abu Kasim.. T____T.. Cikgu tu kan memang tau suke menambah kebengongan aku.. huhu.. tapi xpe, aku tetap suka hari nie.. ohh ohh aku berada di awang-awangan tadi.. heheheh.. sebab ape? err tak bole bagitahu lah sorry.. huhu..=)


aku cuma nak bagitahu aku happy.. senyum sampai ke telinga bole? =)


tadi dalam kelas tambahan petang, hujan lebat! ohh ohh aku suka hujan.. ia membuatkan aku berangan.. hahah.. bunguk betul rupe aku skunk.. senyum macam org gile.. dah2, aku nak chow sebelum aku jadi makin giler di sini.. hee~


papai!


p/s : walaupun aku nampak tak tahu malu dan kuat perasan di mata orang lain, xpe.. aku bahagia begitu.. hee~ senyum lagi! =)

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011