▸ perigi cari timba OR timba cari perigi? mana satu pilihan anda? ... ♬
Monday, April 19, 2010
♥ posted at: @9:50 PM


ohh hari nie Hari Isnin.. tahukah anda, saya sangat-sangat tidak menyukai Hari Isnin..? hee~

boleh x kalau perigi cari timba? or boleh x kalau perempuan 'usya' lelaki? is it wrong?  urm.. mungkin ia sedikit memalukan.. dan bagi orang-orang yang berfikiran negatif, dye akan menganggap perempuan tu TIDAK TAHU MALU.. duh~ zaman dah berubah oke.. aku rasa tak salah jika perempuan cuba nasib dalam meng'usya' lelaki.. asalkan dye tahu batas dan tidak meng'usya' dengan cara MENGGEDIK..


aku sendiri pun pernah try 'usya' boys.. huhu.. *malu-malu kucing jap..=) oke, bende nie bagi aku suatu pengalaman hidup la kan.. orang-orang yang berfikiran negatif, mesty akan kata, "ishh budak nie.. sekolah lagi dah menggatal!".. hahah.. aku cuma akan gelak je kalau ada orang nak kata macam tuh.. itu hak masing-masing la kan..


siapakah boy itu? tak perlu lah aku sebut namanya.. tapi mesty budak-budak sengal tuh dah dapat agak.. hee~ cara aku 'usya' dye? urm.. firstly, aku cuba rapatkan diri dengan dye.. selalu tegur dye bile selisih.. ajak dye study kat library.. mungkin adelah sikit kegedikkan di situ tapi kire oke what, aku ajak dye study.. hee~


then, masa birthday dye, aku bagi dye hadiah.. err aku bagi dye coklat rasanya.. sebab dye memang suka makan coklat.. heheh..


strategi aku untuk 'usya' dye dibantu lagi dengan gosip-gosip tentang kteorg yang ditimbulkan oleh member-member aku.. hahah.. bengong betol budak-budak tuh.. dye plak tak menafikan and juz senyum-senyum.. kelakar plak bile ingatkan kenangan-kenangan tuh..=p


lastly, baru lah aku jumpa dye, face to face.. aku luahkan perasaan aku.. aku cakap, aku suka dye.. bapak arh! macam tak caye pun ade.. entah semangat mane datang masuk dalam diri aku pun tak tahu..  huhuhu..


resultnya? dye menolak dengan gentle.. haha! aku kene reject dowh! =_=" dye kata dye bukan tak suka aku.. tapi, dye nak kawan je masa tuh.. huhu.. sedih pun ade.. tapi tak pe, aku cool je oke.. tak de nye aku nak marah-marah ke hape..


then, tak lama lepas tuh, baru lah kteorg betul-betul declare couple.. huhuhu.. usaha aku membuahkan hasil jugak oke walaupun agak tersekat sikit mula-mula.. heheh..


tapi sayang, jodoh tak lama.. akhirnya kteorg putus jugak.. huhu.. nama pun cinta budak sekolah, cinta monyet.. bagi aku, aku tak menyesal pun try bercinta di zaman sekolah.. sebab tu sume menjadi kenangan-kenangan manis aku dan pengalaman hidup aku.. well, semua orang ade cara masing-masing untuk lead life kan.. juz be cool suda.. hee~


k lah, aku nak chow.. saje je nak citer pasal nie.. hee~ tadi Anor kata dye suka baca blog aku sebelum tidur.. erk! macam tu pun ada ka? hahah.. gudnite!=)

p/s : kita hidup nie janganlah terlalu berfikiran negatif.. open minded sikit bole? fikir diluar kotak.. fikir dari sudut orang lain.. faham? aku pun kadang-kadang berfikiran negatif jugak.. maaf kpd sesiapa yang terasa dengan kata-kata aku..

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011