▸ pending jap.. =_=" ... ♬
Thursday, April 22, 2010
♥ posted at: @10:43 PM



ohh ohh tadi aku gie berfacebooking jap.. err ade someone mengaku aku awek dye adek-beradek angkat ngan dye.. aku jadi macam pending jap..

dulu, aku memang ada keluarga angkat.. dua lagik tuh.. mase tu umur aku around 3-6 years old la.. then, aku pindah dok kat kampung.. cuba lah kira dah berapa tahun aku xdengar kabar dari keluarga angkat aku tuh..

tiba-tiba ade org mengaku aku adek angkat dye mase kecit-kecit dulu.. duh! mamat tuh hensem plak tuh.. hahah! =p

kalau lah betul kan bagus.. dapat la aku jumpa balek keluarga angkat aku tuh.. rindu seyh! tapi, aku xberapa nak yakin lah.. mungkin jugak dye salah org kan? tapi information yang dye bagi tuh ade yang tepat jugak.. kalau dye nak tipu pun xde pekdahnya.. hatoi~ pining-pining pale aku..

xpe lah, kalau ditakdirkan Allah, aku tetap akan dapat jumpa keluarga angkat aku tuh balek.. peace!=)
 
p/s : mama siap kata, ntah-ntah nanti aku kawen ngan saudara angkat aku tuh.. huhuhu..

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011