▸ ee,malu! malu! =_=" ... ♬
Friday, April 9, 2010
♥ posted at: @7:16 PM




tadi petang aku gie bank ngan Baby.. masuk je terus amek no. giliran .. oke, dapat no. 171.. damn! time tuh baru no. 162.. lambat uhhh.. xpe2, aku duduk rilex dulu..

sambil2 duduk mengumpat jap ngan Baby.. kate pun hobi aku kan.. hee~ tetibe aku terpandang belakang.. aku ternampak sorang mamat nie.. uhh hensem! haha! pantang tol ar..

tetibe mesin suara merdu akak yang panggil-panggil no. tuh bunyik, "no. 171 kaunter 4".. ohh giliran aku! aku dengan yakin, melangkah ke kaunter.. tibe-tibe aku terdengar lagi akak bersuara merdu tuh bunyik, "no.171 kaunter 4".. ehh apesal dye panggil lagi nie? aku dah pelik.. then, makcik kat kaunter tuh kata, "dek, salah kaunter nie"..

aku tengok no. kaunter tuh, NO. 2.. damn! MALUNYE!! huhu.. aku rase muka aku mesti ketat giler ahhh.. lepas habis urusan aku, aku terus tarik Baby keluar dari bank tuh.. ohh oke, aku terpandang mamat hensem tadi.. ehh dye senyum-senyum plak.. mesti nak gelak kan aku.. ahh, jatuh saham aku! =_="

moral of the story, mase tunggu giliran, mata tuh jangan melilau pandang-pandang mamat hensem oke.. hee~

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011