▸ tangkap cintan punya! ... ♬
Thursday, April 8, 2010
♥ posted at: @6:57 PM




ohh ohh hari nie aku dapat balek awal.. macam tak caye je.. rindu gak jalan ramai-ramai keluar dari pintu gerbang SMKIS tuh.. sebelum nie asek jalan ngan manusia yang jumlahnya ciput dan masing-masing muka ketat sebab baru habis kelas tambahan.. aduhh.. borink dowh..

hari nie aku nak cakap pasal feeling aku kat subject-subject nie :

Biology : perghh! tiap kali masok kelas, badan ngan kepala je yang ade.. jiwa aku? ntah melayang ke mane ntah.. bile cikgu tanye "faham x?" ha, cepat-cepat angguk tanda konon-kononnye faham la kan.. padahal dalam otak kate, "amende cikgu aja tadi huh?".. haih.. memang pasti Bio akan mencacatkan result aku.. damn!

Chemist : ohh oke, sejak belajar nagn cikgu baru nie, minat aku hilang! Chemist form 5 memang aku xbole bawak arh.. but, nasib baek gak yang form 4 punye aku still bole ingat lagi.. aduh.. mintak pembuat soalan SPM nanti keluarkan soalan dari form 4 je bole?

Physic : aku jatuh cinta! hahah.. aku makin excited masuk kelas Physic.. sebab tahun nie dapat belajar ngan cikgu Abu Kasim.. best woo!=) walaupun dye garang tapi aku rase itu yang terbaik kan.. bile dye garang, aku tak main-main dah.. hee~

Add Math : err err jangan cakap pasal nie bole x? rase menyampah campor dengan minat.. ape jawapan nye ek? aku suke belajar Add Math kat tempat tucen je.. tapi bile kat sekolah minat aku melayang and akhirnye aku akan tido or bla.bla.bla ngan Aina.. damn!

tahun nie aku jadi robot.. serius! ehh tadi aku gie makan kat KFC.. abg yang bukak kan pintu tuh menggugatkan iman la.. hahah..

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011