▸ lu frust? rilex-rilex suda.. ... ♬
Wednesday, April 7, 2010
♥ posted at: @12:29 AM


 let yesterday go.. live up for tomorrow..

aku tibe-tibe teringat, ade sorang member aku nie tengah frust menonggeng skunk.. tak perlu lah aku sebut nama dye.. cukup lah aku kata, aku memang suke marah-marah budak nie, konpom budak-budak 5 Beta tau sape.. hee~


frust menonggeng memang sakit kan sebab tu sampai tertonggeng-tonggeng.. *ehh ape aku mengarot nie? haha.. budak-budak skolah selalu TERinvolve dalam hal cintan-cintun nie.. time happy, sume janji FOREVER.. bile dah perang, ko boleh BLAH LER.. hahah! funny kan? and aku, of corz lah pernah TERinvolve jugak.. long-long time ago oke.. hee~


ade gak yang bile dah clash, jadi GILE TALAK terus.. atoi~ budak-budak sekolah pun dah pandai gile talak nie  taw.. advance kan kami? hahah.. dulu, aku pernah baca satu quote nie, "Dont ever give up if your heart still want to try".. *lebih kurang ler macam ayat tuh.. err so, bole ke dikatakan yang 'gile talak' nie mempraktikkan quote tuh? mungkin ye tapi kene gak ingat ade limit nye.. and, quote tuh sesuai dipraktikkan bile dua-dua hati masih ingin mencuba..


pengalaman aku? uishhh banyak de.. lu kalo dengar pun sampai esok pun belum tentu habis.. sebab tuh aku bole jadi doktor cintan budak-budak tuh.. hahah..

yang pasti aku hope tak de lah yang jadi bodo macam aku, sampai pernah try suicide.. ternyata aku masih hidup untuk aku belajar dari kesilapan.. de, jangan lah pulak ade yg try amek pil-pil campur ngan coke.. bodo itu sume.. kepale hotak lu jadi lembab tau? skunk aku pun dah lembab dah.. haih.. lingkup la SPM aku..

de, aku dah mengantuk kowt.. malam masih muda bai tapi untuk pelajar lembab macam aku, masa itu emas.. baik aku gie tido daripada terus mengarot kat sini.. hee~


gudnite de..


◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011