▸ aku rindu mereka. ... ♬
Thursday, May 13, 2010
♥ posted at: @10:28 PM



kadang-kadang, bile aku tengok kawan baik aku yang dah pindah sekolah baru, aku cemburu kot.. tengok gambar dye dengan kawan-kawan baru dye, memang aku cemburu.. sebab, aku xde lagi dengan dye.. aku bukan lagi tempat dye gelak, tempat dye nangis.. dye dah ada kawan baru kan? *sigh

tapi xpe kot.. selagi dye belum lupakan aku ngan member-member lain kat sini, xpe la.. dye happy kan? aku pun happy..=)

DILA, BABY, aku rindu korang.. korang memang sengal kan, sape suruh pindah? huhu.. gudluck exam nie oke? chaiyok! chaiyok! =)

ohh yea, exam fizik tadi susah.. sekian..

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011