▸ muncit.. jangan la majok ngan I. ... ♬
Tuesday, May 11, 2010
♥ posted at: @6:04 PM



ohh yea, aku tak sepatutnya blogging skunk.. tapi, tangan aku terlalu gatal nak menari atas keyboard nie.. ohh nasib baik aku masih ingat di mana letak nya huruf 'A'..

exam? BM ngan BI dah lepas.. ohh oke, aku mengaku dapat soalan bocor.. so, kalau tak dapat A jugak, memang sah aku bengap tahap gaban.. eheh!

dua hari aku exam, dua hari jugak lah aku tak jumpa 'dia'.. ohh sedih kut.. aku semakin jauh dan jauh dari 'dia'.. ye, mungkin betul 'dia' cuba jauhkan diri dari aku.. ohh sampai sekarang aku tunggu wish untuk birthday aku yang dah 11 hari lepas, tapi sayang tak de pun.. memang bunguks kan? ahh lupakan je la, ade aku kesah.? hahah.. ehh dah lama tak guna ayat tuh..

esok paper math, sejarah n agama.. mungkin kah result agama aku kali nie akan 100% lagi? ahh mungkin tidak.. =_="

ape lagi ek? ohh yea, si muncit tuh tengah merajuk kot ngan aku.. aku hulur makan, dye xnak makan.. tapi bila aku letak je dalam rumah dye, pandai lak dye gie makan.. haih.. kecik ati aku au.. nak majok gak la ngan si muncit tuh.. hee~

dah lah, aku nak sambung study.. bubui~


p/s : kucing aku dok baik-baik ja sebelah si muncit.. ohh mungkin mereka boleh berkawan kan?=)

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011