▸ happy birthday to myself!=) ... ♬
Saturday, May 1, 2010
♥ posted at: @12:31 AM



ohh ye, dah masok 01 MEI kan? kan? hee~ aku dah jadi makin tua la nie.. hoho.. baru la genap 17 tahun skunk nie.. thankz a lot to everyone that wish for my belated birthday just now.. 

fiuhh! memang memerlukan kecekapan tangan untuk balas mesej-mesej tadi.. and.. yang special nye, Aina call dari konsert kat Alor Gajah tadi semata-mata nak bagi aku dengar Akim nyanyi secara live.. huhu.. thankz!=) another special is, ade someone tadi nyanyi lagu happy birthday untuk aku.. huhuhu.. terharu-terharu!=)


aha! yang first bagi mesej mase tepat pukul 12 tengah malam tadi ialah dak Anor.. eheh! esok aku bagi ko makan KFC lebih-lebih sikit ea.. haha.. tapi kan, aku sungguh pelik bin hairan ngan member-member aku nie.. rata-ratanya mesty start wish macam nie, "happy befday emok!=)" siot kan korang.. hee~

p/s : member-member sume dah wish, dah nyanyi utk aku.. family aku? sorang pun xde.. ohh it's oke.. i still got my frenz!=)

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011