▸ precious day in my life!=) ... ♬
Saturday, May 1, 2010
♥ posted at: @4:43 PM


wee~ happy-happy day!=) aku senyum hari nie dan aku menangis hari nie.. aku sedih sebab family aku xpeduli pun tentang hari istimewa aku.. TAPI aku tetap happy sebab kawan-kawan aku masih ada untuk aku.. thankz a lot!=)


hee~ 
kek coklat moist.. mak Aina yang buat.. sedap taw!=) 
*sila abaikan muka aku yang huduh tu.. hahak!



tengok tuh.. 
berkepit ngan lappy je dyeorg nie.. 
mereka-mereka lah yang selalu membuli aku kat skolah..
kecuali yang pakai tudung hitam tuh..
tu dak Myn, aku yang selalu buli dye.. 
huahuahua..=p


macam comel je dyeorg nie kan.. 
haha! Shuk yang gedik depan cam.. werkk!=p


nie Chiek and Ain,,
comel dan ketot.. itulah mereka..
ahahahah!=p

hee~ tu je la pic yang sempat amek tadi.. apepun memori untuk hari nie aku akan simpan sampai bile-bile!=) hadiah-hadiah yang dyeorg bagi aku belum bukak lagi.. macam sayang pulak nak koyak kan pembalut tuh.. huhu.. k lah, chow cincau!=)

p/s : kesian pelanggan KFC hari nie.. sebab kteorg mengganggu ketenteraman dyeorg hari nie.. hee~ sorry de..=p

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011