▸ maaf, aku mencarot dalam entry nie.. alaa, sikit ja pun.. hee~ ... ♬
Sunday, May 9, 2010
♥ posted at: @1:01 AM



ohh hari celaka aku.. tadi aku muka slumber masuk Jusco baru dengan pakai cap pink, T-shirt 10 hinggit, jeans lusuh n selipar ticket yang dah tahap bole bawak gie jamban punye.. hahahah.. tiap kali lalu depan cermin, konpom aku benti tengok pastu gelak sorang-sorang.. tak pernah seyh, aku pakai serabai macam tuh lepak kat mall.. lagi celaka, aku terlepas banyak peluang nak meng'usya' tadi.. hahah..

ohh oke, aku gie sane dengan mama n abg aku tuh.. durhh~ aku dah macam boneka hidup je tadi.. senyap terus! jalan ikot je bontot dyeorg.. mama n abg aku tuh 'blablabla' aku tak tau ape dyeorg cakap.. dah bosan, aku jalan je sorang-sorang.. sedih.. sedih..

time nak balik pandai lak dyeorg cari aku.. dehh.. rupenya cuma nak mintak aku bawak barang je.. sedih lagi.. =_=" tak pe.. tak pe.. hari yang memang celaka..


sampai je rumah, aku terus cari muncit.. cian dye, aku bagi dye makanan cikit ja sebelum keluar tadi.. so, dye kebulur gilak ar.. heheh.. muncit.. muncit..

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011