▸ setan gondol, ko jangan pandang aku! dah le kepala botak, tua berkedut, tak sedar diri nak pandang anak dara orang lak. ... ♬
Saturday, May 8, 2010
♥ posted at: @12:34 AM


tajuk panjang kan? hahah.. macam celaka setan gondol tua tadi!=_="


ohh ye, hari ibu dah dekat kan? so, dah siap ke hadiah-hadiah korang? err aku? ....................*bunyik cengkerik menyibuk.. family aku tak sambut kut.. hahah.. ke, aku yang dipinggirkan dari smbut hari ibu nie? durhh~ hari ahad nie aku kene pakai baju sekolah and gie motiBASI yang ntah-hape-hape-ntah.. malapetaka kan? =_="

ohh yea lagi, abg aku yang berjaya, cemerlang dalam segala macam hal tuh akan balik rumah nie esok.. ohh yea, tadi aku kene kemas rumah kasi licin tak hingat semata-mata untuk sambut 'abg kesayangan' aku tuh.. ohh oke.. wtf! dye ingat dye bagus? ohh yea, aku buat pun sebab kan mak aku je oke.. =_="

korang pelik ke aku cakap macam tuh? hahah.. jangan pelik.. hubungan kami samalah seperti antara stranger.. kalau bom meletup antara kiteorg pun, sumpah aku tak kan peluk dye sebabkan takut.. dan dye pun sumpah tak kan datang kat aku untuk tenangkan aku.. imagine!  dah2, tak nak citer pasal anak emas mak aku tuh..

err err kau tau, rumah aku ade 'baby' baru.. nama baby nie 'muncit'.. hee~ pelik ke? sebenarnya, 'baby' tuh hamster ler.. ohh yea, dye tengah tido terlentang skunk nie.. cumel? seksi oke.. awww! hahah.. dye nie jantan and sangat lah gemokk.. hee~

hamster tuh member aku punye.. aku jadi mak angkat je.. huhu.. tapi kan, kat rumah aku nie ade kucing.. bole ke dyeorg berkawan baik? erk! =_="

k lah, aku nak chow.. bubui~


p/s : manusia cepat berubah.. baik---->jahat dan jahat------->baik.. aku? bile lagi nak jadi makin setan.. baru bole naik pangkat.. hahah.. BOngok!

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011