▸ perhimpunan hari nie.. ... ♬
Monday, May 3, 2010
♥ posted at: @7:30 PM



damn! sebab tu aku xbape suke post entry sedih-sedih macam yang bawah nie.. aku nak readers aku ceria je lepak kat blog aku nie.. *ini bukan iklan astro ceria oke? hee~ terima kasih kpd semua yang bagi sokongan kat aku.. terharu.. terharu.. T___T

ohh ye, aku datang sekolah pagi tadi dengan mata basah.. muka macam nak mati punye hudus.. terus masok toilet, rase nak jerit je macam budak form 1 kene histeria.. tapi xbole, kang xpasal-pasal cikgu bawak aku jumpe dukun.. haha..

aku kesat air liur basi mata yang meleleh-leleh macam budak kecit nangis sebab tak dapat gula-gula 10 sen.. aku terus gie padang perhimpunan.. cett! xdak mood tol nak dengar depa membebel bahasa asing kat atas tuh.. xpe, aku gagahkan jugak kaki aku.. 


aku tengok matahari yang baru nak keluar.. ohh hari baru bermula.. tapi, kenapa aku terasa seperti jiwa aku masih tersangkut pada zaman kanak-kanak aku yang gelap tu? =_="

perhimpunan bermula.. ohh tibe-tibe, aku ternampak 'dia'.. aku jadi stalker tegar hari nie.. ke mana pun langkah 'dia', mata aku xpernah lepas.. haha! bunguk bukan? aku hanyut dalam dunia aku dan meninggalkan dunia realiti yang menyedihkan aku.. aku tenang melihat 'dia' focus dalam menjalankan tugasnya sebagai pengawas.. hee~ aku memang sengal!=p

ohh perhimpunan berakhir.. hati aku jadi berat untuk pergi dari situ..  aku kembali ke kelas.. aku tidur dalam kelas Add Math.. aku kene marah dalam kelas Biology.. ohh i hate those subject!=_=" and the rest of the day, aku xjumpe 'dia' lagi..

tamat hari nie..


p/s : aku dapat hadiah paling bermakna dari Anis hari nie.. terima kasih!=) aku akan jaga ia dengan baik sis.. macam yang kau kata, tiap kali aku bermain dengan jam pasir nie, aku akan teringat kenangan-kenangan kita bersama..=) hey! aku xkan buang profile ko kat tepi uhh.. haha.. padan muka!=p

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011