▸ tak suke.! tak suke.! tak suke.! ... ♬
Friday, October 1, 2010
♥ posted at: @6:51 PM



ohh ma gosh.! i'd really-really hate noty-noty kids.!

tadi, ade member mama datang raya kat uma. makcik uhh bawak la ank-anak dye. budak-budak kecit oke. paham tak bile aku cakap aku TAK SUKA budak-budak. aku pown tak taw nape aku tak suke budak-budak. maybe sebab aku tak pernah ade adek. and, aku tak geti giler nak layan dyeorang. lagi-lagi kalau budak-budak uhh nakal tahap gaban. pastu tak geti nak dok diam-diam. macamlah bontot dye ade bisol ke hape. ee, rase macam nak picit-picit jep.! memang bersyukur lah aku tak de adek oke. kalau tak, konpom ade kes adek kene bunuh ngan akak sendirik. hahak.! kejam kot.!

macam budak tadi, tibe-tibe jep dok ngendeng-ngendeng tepi aku. aku dah ler tenga on9. macam terbantut kot ape yang aku nak buad tadi.! aku dah jadi macam Anis bile ade kucin dok tepi dye. dok STATIC jep aku tadi. urghhh~! aku kalau dah kata aku tak suke budak-budak, memang aku tak kan suke.
-_________________-

bile dyeorang ablek jep tadi, terus aku tarik nafas lege. rasa macam batu besar yang hempap bahu aku dah lepas kot.! hahak.! ngok ngek kan aku nie.? budak-budak pown tak suke. camne bile aku dah kawen, pastu dapat anak nanty.? <-------- soalan mama.

ngee~ tak tau. tak tau. malas nak pikir.! k ar,daa~

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011