▸ AJ's family bersama Abi~ ... ♬
Wednesday, November 10, 2010
♥ posted at: @9:23 PM



ngee~ dengan bangganye aku nak memperkenalkan cikgu sejarah kesayangan kami; Encik Mohd Sukri Sharif~ ohh beliau masih bujang dan teruna masa aku form one.. but now, mase tahun akhir aku kat sekolah itu, dye suda pown bergelar ayah/papa/walid/abi or ape-ape yang kiteorang suka nak panggil lah kan.. hehehe.. ohh cepat giler kot masa berlalu! -______________-"

cikgu, semoga cikgu sentiasa berbahagia disamping kak syida dan baby baru tu~ tapi, jangan lupa pada kami, baby-baby lame dan tua nie.. huhu..

ohoh? tujuh orang jep anak murid beliau? tak lah.. tu lah my AJ's family.. jangan tanye AJ stands for what.. ngee~

dari kiri,

Myn - ateh
Biel - usu
Anis - angah
Ain - along
Dila - uda
Ainnur - achik
Aku ler - alang

ngee~ akhirnye, dapat jugak amek gambar cukup semua 'adik-beradik'.. bahkan dapat bonus, ayah angkat baru~ hahah..

ohh aku pasti akan merindui saat-saat nie! =')

p/s : sumpah! muka aku macam budak-budak dalam gambar nie.. huhu..
-_______-"

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011