▸ HAHA! kau, perasan jep! ... ♬
Monday, November 8, 2010
♥ posted at: @8:37 PM



ohh hari nie hari Isnin.. tadi agak keberatan yek nak menapak bukit SMKIS selepas bercuti 4 hari.. eceh! bercuti lah sangat kan..

well, name pown Isnin kan, of corz lah ade PERHIMPUNAN.. durhh~ sangat busan dan sangat panas~!! while waiting the teachers tired of babbling, aku pown kipas-kipas lah guna buku yang dibawa khas untuk dijadikan kipas tuh.. pastu tiba-tiba aku terdengar,

"ha, dua budak perempuan yang berdiri betul-betul belakang budak lelaki tu, berdiri di hadapan sekarang! bercakap je dari tadi," sambil jari-jemarinya yang agak chantek di tuju ke arah barisan aku..

I was like, 'what the hell?? aku ke yang kene panggil? aku bercakap ke tadi? ohh SHIT-TOS!' *muka gelabah dowh! haha!*

big HAHA to you, zaty. sebab terperasan jap.. rupa-rupanya budak depan aku ngan orang sebelah dye yang kene panggil.. tak payah la aku mentionkan sape ehh.. suda cukup malu mereka-mereka itu.. hahaha..

fiuuhhh~! lege giler kot! heheh.. tapi siyes gelabah aku tadi.. dah ler barisan budak lelaki kat sebelah aku tu dah cakap-cakap, "habes la akuzaty.. habes la akuzaty" hahah.. sioddd punye mangkuksss!

tapi kan, rase macam tak adil giler kot.. kiteorang yang perempuan nie, kalau bising sikit jep, konpom kene panggil ke depan.. kalau budak-budak laki tu ape citer plak? bole jep lepas pandang.. padahal dyeorg lagi kuwang ajor kot.. siap gelak-gelak lagi kalau orang yang tengah berucap tu tersalah cakap.. durhhhh~ takut kereta kene calar kep? -____________-"

urm, ape-ape je lah.. kepada mereka-mereka yang kene panggil tadi, terima je lah tu sebagai kenangan terakhir yang MANIS.. lepas nie kan kite nak berambus dari sekolah tu.. huhuhu..

p/s : wah! hari nie buda tu tak stay back lah.. kenapa yek? sebab aku kep? uppsss! kalau betul nak elak dari aku, tak payah lah kot.. sebab aku tade heran lagi sekarang nie.. lalala~

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011