▸ bubye muncet~ hope ko jumpe awek kat tempat baru.. ngee~ ... ♬
Saturday, January 15, 2011
♥ posted at: @1:55 AM



muncet~ muncet~ muncet~


*ade nilai kekejaman di situ~ huk3*

huhu.. hari nie hari terakhir kot dapat jumpa ngan muncet aku tu.. sebab, siang tadi aku dah bagi hak penjagaan seumur hidup dye kat kedai haiwan.. err sedih kot! tapi.. aku terpaksa.. *ekceli terpaksa disebabkan kemalasan aku nak kemas tempat tinggal dye. ngee~*

but, but, kira oke what aku bagi kat kedai haiwan tu.. kurang-kurang dye ade gak member kat situ.. kalo kat uma aku, asek member ngan meowww aku jep.. silap hari bulan, kene NGAPP terus senyap.. huhu.. 

tapi tadi agak bangga gak aku bila uncle kedai tu puji "wah, lu manyak bagus ha bela itu hamster.. dia manyak gemukkk woo~ tengok itu kawan dia ha separuh saiz dari hamster lu ho" heheh.. *kembang-kempis jap*
mase nak blah dari kedai tu siyes, SAYU dowh! -,-"

so skunk nie kat rumah dah tinggal si meoww meowww nama Yayang jep..


ngee~
dye semakin kuat tido and mengade-ngade 
macam tuan dye kucing sebelah umah..
huhu.. 
aku harap umur dye panjang..
can't imagine my life without my Yayang.. T.T

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011