▸ entry keBOSANan~ ... ♬
Tuesday, January 11, 2011
♥ posted at: @11:45 PM



siyesly aku perlukan kerja sekarang.. GRR! dah dekat 1 bulan lebih dok join Agency Of 'TANAM ANGGUR' nih.. peh, pangkat jangan cakap ar, memang tinggi giler.. tapi... GAJI RM 0.00.. gilak! aku nak idop camne tu? dalam poket aku sekarang dah macam nyawa-nyawa ikan jep.. adess..-,-" I need $$$!

lagi pown, kalau la aku dok jadi stone kat rumah nie lagi 2-3 bulan, memang sah, Hospital Tanjung Rambutan tu akan terima sorang pesakit baru.. sebab? keBOSANan tahap gaban~ hehe..

semalam dah keluar ngan dak B.. kira okey la kan.. hari nie pulak lepak rumah ngan dak B gak.. esok? lusa? tulat? *bunyik cengkerik*

err hari nie kat YM, aku tanya soalan pelik-pelik kat si Boyfie.. tetiba otak aku tendang keluar soalan nie "Rasa2 kita nie sampai bila?" lagi satu, "agak2 kita akan kawen ke?".. erk. aku dah terkena penyakit kawen lepas SPM ke hape? durhhh~ *jaw drop* ape punye soalan daa..

tapi..

ade betul gak yang aku tanye tu.. hubungan nie sampai bila? jadi macam sebelum2 nie ke? kapel lame-lame tapi xpi mane pown.. alih-alih putus.. then? sedih-sedih buad sumpah xnak kapel dah.. pastu tetiba mata ternampak yang hensem, terus "ouhhh I loike~" terus TERlupa sumpah yang macam sampah tu.. erk. aku dah xnak lalui cycle macam tu lagi.. penat kot.. biar lah yang nie yang terakhir.. insyaAllah.. tapi semuanya bergantung pada jodoh kan? aku tawakkal..

p/s : terasa poyo jep taip tang akhir tu.. -,-"

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011