▸ Home sweet home~ ^^ ... ♬
Sunday, January 9, 2011
♥ posted at: @11:22 PM



ngee~ tak mau citer banyak, hari nie, selamat suda aku balik Melaka.. huhu.. gila happy kot.. sampai je kat rumah, aku terus panggil YAYANGGGG! *my meowww* dye punye muka blank tengok aku macam dah tak kenal dah.. sobs.sobs. sedeh btol..


woot! woot! papai Sandakan-land~ next time I datang lagi k.. erk! maybe~ ngee~ dalam flight kali nie dapat gak aku suci cuci mata tengok pramugara yang HOT.. hahaha.. tapi gilak, dye punye speaking macam maen skipping laju-laju.. aci macam nak kejar kereta api jep bila speaking.. -_-" yang cakap kat speaker tu pulak dah macam cakap ngan bini masa malam pertama.. euhh geli bila dengar sore ala-ala abg romance nie~! hahah..


yang pasti + konpom gila-gila, mesty aku RINDU bangat sama itu budak kecit! huhu.. dye la adik aku yang paling last.. dye comel + ngengade giler + ade tabiat pelik + banyak otak bak kata mak dye + obses ngan kartun *dalam bahasa dye, kartun = kuku* huhu.. hope bila aku jumpa dye lagi, dye akan panggil mende yang dye peluk dalam gambar tu HIPPO bukannya BUNNY.. ngee~


I'm GLAD to be home..
*tak dapat bawak balik orang utan betul2,
patung pown jadi lah*
ngee~ >,<"

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011