▸ have a nice NEW YEAR yaww~ ... ♬
Monday, January 3, 2011
♥ posted at: @12:46 PM


ngee~ 3 Jan 2011.. budak-budak dah start sekolah maa.. aku pulak putus fius dok rumah tak tau nak buad ape.. haha.. dah mula rasa RINDU kat sekolah la nie.. adesss.. -___________-"

ehh ehh macam ade something yang aku terlupa jep.. aha! aku nak wish HAPPY NEW YEAR 2011 to you~!! ngee~ even da terLATE 3 hari.. *err motif late : MALAS kot* huhu.. >,<"

malam taon baru ritu aku buad ape? karok sepanjang malam.. hahah.. tak ku sangka kat sabahland nie pown ade homo-sapiens macam aku, 'gila karok'.. haha.. syiokk la kot.. then, terus tido tanpa basuh muka ngan kaki.. so, resultnye, aku dapat NIGHTMARE..

nightmare yang memang xbole bla btol.. aku mimpikan time amek result SPM.. lagi putus fius aku tengok result aku and aku ingat bila aku bangun tido! yang pelik nye, aku ade tengok result Anis tapi orang laen punye tak de pulak.. *speachless* muka xde perasaan jep mase bangun tuh.. hahah.. ape result yang aku nampak tuh? err err tak nak share lah.. aku takot dan aku cuak.. sampai sekarang dedau dalam mimpi tu aku terasa lagi.. T__T tak lame je lagi kot nak amek result.. *gulp!*

aku tak sabar nak balek melaka.. 9 Jan cepat lah mai! perkara pertama yang aku nak buad bila dah balek melaka, DIET! huhu.. sebab? kat sini aku memang giler banyak makan.. siyesly asek makan je keje aku kat sini.. semuanye sebab mak tiri aku punye masakan tersangatlah SEDAP.. grr.. nak diet! huhu..

k lah, aku nak out, nak pi makan baca komik.. hahah.. daa~

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011