▸ Melaka~ ready or not, here I come~!! ^^ ... ♬
Saturday, January 8, 2011
♥ posted at: @5:38 PM



wee~ hari nie dah 8 Jan 2011.. esok gua dah nak teghebang naek flight balek Melaka yang terCHENTA.. ececeh, ter'chenta' lah sangat kan.. ngee~

hari nie patut keluar jalan-jalan ngan adik aku kat bandar.. but, tak jadi sebab my father err KEJAM kot ngan kiteorang.. dah lah suruh tunggu sampai dye abeh meeting.. gila lame kot.. aku pulak dah siap pakai tudung segala bagai.. then, bagi duit belanja bapak gila sikit kot.. hahah.. kejam kan? terus adik aku merajok-nangis-nangis segala bagai.. aku? err buat muka tak de perasaan je la kot.. O.o tu muka tak de perasaan kan? hahah..

nasib la tu bapak aku.. cuba-try-test kalau mak aku yang buad macam tu.. peh, mau nye 'akuzaty' nie tak mengamuk.. terus putus fius gamaknya nanty.. hahah.. tu la yang bagusnya aku dok sini.. aku jadi PENYABAR tahap gila gaban.. buad muka stone jek~ peh, memang 'sehat' jiwa-raga aku kan? -,-"

oke, lupakan semua mende-mende yang nonsense tu yek..

err lately nie kan, aku tengok baca banyak blog-blog yang 'sarkastik'.. makin bertambah dan berkembang macam Dr.Rozmey cendawan selepas hujan.. gila pedas ayat dyeorg kan? konpom guna cili api 10 kilo kan? hahah.. ade blogger 'sarkastik' nie memang bagi point yang tepat and obviously matlamat dye nak menyedarkan aku-kau-dyeorang yang kat luar tu..

tapi..

ade gak yang macam lebih kepada nak mengAIBkan orang jep.. tu dah jadi SARKAS-TIKUS lah kot.. lebih-lebih lagi kalau memang dah-terang-lagi-bersuluh, blogger tuh nak mengata si polan si polan nie.. *terus tulis nama and letak gambar kot* -,-" masa dye buad entry tuh, dye tak pikir ke kot-kot akan mengganggu emosi-jiwa-raga si polan si polan tu.. agak-agak la bro.. ye, itu blog kau, kau boleh tulis apa saje.. tapi MANNERS bro MANNERS sis.. jangan kerana 'sarkas-tikus' yang satu tu, rosak blogger seangkatan nanty.. ehh? hahaha..

aku nak cakap lebih-lebih pown, tak bole lah kan? aku nie blogger yang dah la tak femes, baru setahun jagung pulak tuh.. tak kan nak cakap lebih-lebih.. kang ade pulak 'sarkas-tikus' yang hentam aku.. peh, bikin susah hati woo.. ngee~ tapi, bukan la semua entry 'sarkas-tikus' tu tak proper.. mane yang oke-oke aku simpan dalam otak.. part yang agak busuk tu, aku buang dalam tong sampah.. abeh citer kan? hahah..

dah lah, nak packing barang.. out dulu.. Melaka~ ready or not, here I come~!! ngee~ >,<

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011