▸ Jom Masuk U! ^^ ... ♬
Saturday, January 22, 2011
♥ posted at: @11:16 PM



woot! woot! hari nie aku pergi 'shopping' kat karnival Jom Masuk U di MITC, Melaka.. well, dalam pukul 10++ aku, Myn, Anis and Ain dah gerak pergi sane.. kat sane, kiteorg terus jumpa dak Biel and Ainnur.. peh, sampai je kat MITC, semua tempat penuh ngan awek-awek and pakwe-pakwe yang memakai baju kain cotton berlencana sekolah.. gilak~ dah rasa macam weird je nak keluar dari kereta sebab kiteorg pakai baju biasa jep.. ngee~ budak lepasan SPM lah katakan.. >,<




see~ mata aku penuh dengan permandangan baju kurung putih + kain biru + tudung putih + seluar hijau lumut.. hidung aku pulak asek bau kain cotton ngan kasut Bata jep.. hahah..  *kerek tol. mentang-mentang dah abeh sekola. XD*

kat karnival tu, macam-macam borang kot aku ngan budak-budak nie isi.. mula-mula macam blur gak nak pi tengok course ape and nak mohon kat U mane.. siyes, blur giler aku.. sedangkan budak-budak nie punye la xcited nak tanye itu-ini.. aku? err dengar dan lihat je.. lagipon, aku tak isi lagi borang UPU tu.. -,-" ntah la, wat masa sekarang aku tak ready lagi nak pikir tu sume secara serious..

dalam masa nak usya-usya U tu, ade gak yang tetiba TERlibat ngan sesi jejak kasih antara member-member sekola.. huhu.. biase la kan, berbulan tak jumpa, bila dah nampak tu macam xreti-reti je nak pi lepak kat belah tepi-tepi ke.. nie terus buad 'mesyuarat' kat tengah-tengah orang ramai tu.. result nye? ade traffic jam pulak.. -,-"


uhh lihatlah wajah-wajah bakal siswi~
ngee~ >,<


peh, meja tarak, dinding pown jadi.. 
hahah.. >,<"


woot! woot!
keSERIUSan cik Myn masa isi borang tuh~
hahah..

then, dalam pukul 12:30, cik Baby sampai kat MITC.. so, aku kene buad SECOND round ngan dye.. -,-" my AJ's family pulak pergi jalan-jalan kat tempat lain.. huhu.. dalam pukul 1++ aku ngan dye plus beberapa orang lain BLAH dari situ terus pi lepak kat Melaka Mall.. dapat jugak aku tengok citer Khurafat!! heheh..

overall citer tu xde lah menyeramkan sangat.. starting memang BUSAN + banyak sangat DRAMA.. -,-" then, time antu tu keluar pon, terkejut gak la tapi tetap tak mampu buad aku menjerit.. the gegirls kat bahagian belakang tu memang ade pakatan menjerit serentak kot.. HAHA.. aku SUKA sangat gelakkan dyeorg tadi.. and, aku sure gak, aweks yang datang dengan pakwes tu jerit-jerit sambil memeluk si dia di sebelah.. awww! MASYUKkk arhh~ hahaha..


abeh movie, terus gerak pi Eye On Malaysia.. e'ehem, tak naik pown 'mata malaysia' tu.. just lepak kat batuan tepi laut tu jep.. sambil-sambil amek angin laut, dapat CUCI MATA gak lah kot.. *ehem!ehem! XD*


ngee~ syok lah kot tengok orang maen layang-layang kat situ~ >,< 

then, dalam pukul 6 lebih kiteorg gerak balek~ yang best tuh, aku buad keje giler ngan kak deq.. mengUSYA sesape je yang selisih ngan kereta kiteorg.. huhu.. siod jep.. ehh dah macam hidup SINGLE je aku nie.. erk.. ntah lah.. -,-"

well, that's all for today.. see yah next time~! ^^

p/s : esok pergi lagi karnival tuh.. ngee~ dah third round lah kan.. >,<"


nie lah barangan yang aku 'shopping' hari nie~
heheh.. 
paling suka yang kipas tu lah! ^^

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011